DBB zorgt dat de juiste prijzen op mijn website staan, ieder zijn vak.

DDB neemt een gedeelte of het gehele management over van jouw online activiteiten. Ook het creëren van content zoals teksten en afbeeldingen kan door DBB worden verzorgt.

Content management en creatie

Ondersteuning of het volledig ontzorgen van content creatie.

Ben jij voor jouw online activiteiten op zoek naar volledig ontzorging of ondersteuning in content management? Op basis van de gestelde eisen en wensen creëren wij voor jou landing pages, nieuwsartikelen, klantprofielen, notities, berichten, documenten, teksten, afbeeldingen of content in de gewenste talen. DBB beschikt over een team dat altijd op hoog niveau invulling geeft aan jouw gestelde eisen en wensen! Wij maken gebruik van slimme hulpmiddelen om gemakkelijk de gecreëerde content te redigeren.

Herkenbaar en consistent in communicatie
Door het vastleggen van uitgangspunten voor je content en het werken met vaste content onderdelen, creëer je eenheid en consistente communicatie. Door deze opzet zijn bijvoorbeeld handleidingen altijd opgemaakt in de juiste huisstijl van de productlijn, producten bevatten altijd de benodigde gegevens en webpagina's, hebben de juiste SEO -waarden en URL-opbouw.

Plaatsen en publiceren
Als je content zelf aanlevert maar deze niet wil of kunt plaatsen dan ondersteunen wij jou hierin. Het grafisch aanvullen van tekst kunnen wij ook verzorgen. We maken gebruik van een slim hulpmiddel waarin je eenvoudig jouw teksten aanlevert en de door ons geplaatste content kunt bekijken en goedkeuren.

Jouw wensen staan altijd centraal en wij staan voor onze uitgangspunten: kwaliteit, service en integere samenwerking.

Creative director

Hoogwaardige services. Wij ondersteunen je van A tot Z bij het succesvol maken van jouw online activiteiten.

"Content is king, maar alleen als deze juist is gecodeerd"

Elke verschijningsvorm van content kent regels en "best practices" die je wilt volgen, welke content vorm je ook kiest.

Creative director

Meer weten over content-management?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.