Digital Building Blocks

Digital Building Blocks zijn krachtige MODx Extras voor uw online activiteiten en communicatie. Met Digital Building Blocks krijgt u centraal te managen functionaliteit waaruit eenduidige content ontstaat.

Photo by: Tirza van DijkDigital Building Blocks

Zorgeloos werken aan de gestelde doelen

Het hebben van een totaaloplossing voor bedrijfsprocessen en/of doelstellingen zorgt voor betere resultaten. Het wordt nog gemakkelijker om communicatie te personaliseren en/of internationaal te communiceren.

Met onze Digital Building Blocks ontstaat een oplossing die een vertaling is van de gestelde wensen. Wij realiseren op maat gemaakte Digital Building Blocks altijd met de volgende uitgangspunten: snel, schaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar. Wij ondersteunen in elke fase van de ontwikkeling, tot en met het uiteindelijke gebruik. Zo kan de organisatie zelf zich richten op haar doelen.

Digital Building Blocks van DBB

DBB-Authentication manager

Geef medewerkers en/of relaties toegang tot de digitale workflow. Denk hierbij aan content voor redacteuren en/of communicatiemedewerkers, vertalingen voor vertalers.

DBB-Filemanager

Bepaal in welke communicatiekanalen de bestanden worden ontsloten. Bewaak bestandsgrootte en bestandskwaliteit en voorkom het verwijderen van gebruikte bestanden.

DBB-Signum

Maak meertalige content voor elk gewenst communicatiekanaal. Vertaal elk gewenst onderdeel van de website, webshop of webapplicatie.

Arjen Trouwborst

Lead developer