DBB-Authentication manager

Geef medewerkers en/of relaties toegang tot de digitale workflow. Denk hierbij aan content voor redacteuren en/of communicatiemedewerkers, vertalingen voor vertalers.

Photo by: Adam WilsonDBB-Authentication manager

De digitale workflow beheren met gebruikersrollen

Elke gebruiker krijgt een rol toegwezen en aan een rol zijn specifieke rechten verbonden. Met dit mechanisme kan men bijvoorbeeld een deel van een webshop laten beheren door een afdelingsleider met alleen rechten voor zijn afdeling. De directeur daarentegen heeft toegang tot elke afdeling, maar kan ook andere zaken raadplegen die voor anderen verborgen blijven.

Het realiseren van meerdere websites met verschillende beheerders in één omgeving is ook mogelijk. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld webwinkels en-of vestigingen met eigen vormgeving, voorraad etc. centraal worden gemanaged en gehost. Een mooi voorbeeld hiervan zijn landelijk of internationaal opererende bedrijven met meerdere (sub)domeinen, elk in hun eigen taal of stad.

Datastromen en gebruikersrollen stroomlijnen

Stel: je produceert meerdere productfolders of handleidingen die met regelmaat worden gewijzigd of vernieuwd. Je zou dit proces van creatie tot verspreiding kunnen onderbrengen in ons systeem. De designer creëert een vormgeving en zet deze klaar voor akkoord van de art director. De art director zet de lay-out door naar de marketingafdeling voor het toevoegen van de juiste teksten. Teksten die vertaald moeten worden, gaan naar de vertalers. Na een finale controle door een eindverantwoordelijke, gaat de folder richting de eindbestemming in een certified PDF. Maar...er kan veel meer! De teksten, gebruikt in de folders, kunnen ook digitaal worden ingezet en handleidingen veranderen in een handomdraai in "veel gestelde vragen" in jouw app of website.

Het ontsluiten van organisatiedata

Het ontsluiten van data voor derden gaat gepaard met verantwoordelijkheden. Gegevens van de organisatie en gegevens die haar zijn toevertrouwd, dienen veilig te zijn. Wie welke data kan raadplegen, aanmaken en bewerken, moet in detail kunnen worden bepaald. Je moet daarbij kunnen vertrouwen op de technologie die je daarvoor inzet. Ons systeem heeft een schoon trackrecord qua veiligheid met nul incidenten, en daar zijn we trots op!

Webapplicatie laten maken

Uw bedrijfsprocessen en vraagstukken in korte tijd vertalen naar een webapplicatie op maat? Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.