Nederlands(nl)

Digitale bouw blokken

Een intuïtief te beheren managementomgeving samengesteld uit onze digitale bouw blokken, eventueel gekoppeld aan bestaande bedrijfssoftware. Een totaaloplossing voor bedrijfsprocessen.

Photo by: Tirza van Dijk

Zorgeloos werken aan de gestelde doelen

Het hebben van een totaaloplossing voor bedrijfsprocessen en/of doelstellingen zorgt voor betere resultaten. Het wordt nog gemakkelijker om communicatie te personaliseren en/of internationaal te communiceren.

Met onze digitale bouw blokken ontstaat een oplossing die een vertaling is van de gestelde wensen. Wij realiseren op maat gemaakte digitale bouw blokken altijd met de volgende uitgangspunten: snel, schaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar. Wij ondersteunen in elke fase van de ontwikkeling, tot en met het uiteindelijke gebruik. Zo kan de organisatie zelf zich richten op haar doelen.

De digitale bouw blokken van DBB

Gebruikers-management

Geef medewerkers en/of relaties toegang tot de digitale workflow. Denk hierbij aan content voor redacteuren en/of communicatiemedewerkers, vertalingen voor vertalers.

File- en document-management

Bepaal in welke communicatiekanalen de bestanden worden ontsloten. Bewaak bestandsgrootte en bestandskwaliteit en voorkom het verwijderen van gebruikte bestanden.

Meertalige content beheer

Maak meertalige content voor elk gewenst communicatiekanaal. Vertaal elk gewenst onderdeel van de website, webshop of webapplicatie.

Content-management

Gebruik en ontsluit elke soort content naar het gewenste communicatiekanaal. De content efficiënt inzetten voor de verschillende communicatievormen.

CRM Relatie beheer

Leg contactmomenten vast, plan acties, beheer relatie-informatie, verleen toegang tot relatie-specifieke content. Doe onderzoek onder relaties en verkrijg inzicht in en grip op (verkoop)processen.

Speciale functies en integraties

DBB vertaalt klantspecifieke bedrijfsprocessen naar een juiste digitale workflow. Eventueel integreren wij daarin diensten zoals Mailchimp, Salesforce, Nutshell, CampaignMonitor, Analytics etc.

meer informatie

Meer weten over onze bouw blokken?

Arjen Trouwborst

Lead developer