Nederlands(nl)

Content-management

Gebruik en ontsluit elke soort content naar het gewenste communicatiekanaal. De content efficiënt inzetten voor de verschillende communicatievormen.

Photo by: Igor MIske

Wij gebruiken een veel geprezen beheersysteem

Onze managementomgeving is duidelijk en simpel te gebruiken, zelfs door mensen met weinig tot geen ervaring. In ons systeem kan content van alles zijn: een klantprofiel, een productbeschrijving, de tekst van een webpagina, een document voor intern gebruik, een gebruiksaanwijzing, etc. Ons systeem zorgt ervoor dat er grip is op deze content. De organisatie bepaalt hoe de content wordt gecreëerd, bewerkt en ontsloten.

Slimme Digital Building Blocks doen het werk

Het aanmaken van "contentvormen", bijvoorbeeld landing pages, nieuwsartikelen, klantprofielen, notities, berichten, documenten etc , gaat precies zoals gewenst door de organisatie. Wij bieden oplossingen aan om de content te kunnen redigeren en om internationaal te werken met content in verschillende talen. Daarnaast bieden wij opties aan voor versiebeheer, zo kan men content herstellen door een vorige versie terug te plaatsen. Content kan worden gebruikt en ontsloten op elke gewenste wijze. Content kan dus worden ingezet voor meerdere, verschillende communicatievormen.

Herkenbaar en consistent in communicatie

Door het vastleggen van uitgangspunten voor de content en het werken met vaste contentonderdelen, creëer je eenheid en consistente in de communicatie. Door deze opzet zijn bijvoorbeeld handleidingen altijd opgemaakt in de juiste huisstijl van de productlijn, producten bevatten altijd de benodigde gegevens en webpagina's, hebben de juiste SEO waarden en URL opbouw.

Ik ben geïntereseerd

Webdesign en webdevelopment

DBB biedt complete effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

meer informatie

Meer weten over content-management?