Nederlands(nl)

CRM Relatie beheer

Leg contactmomenten vast, plan acties, beheer relatie-informatie, verleen toegang tot relatie-specifieke content. Doe onderzoek onder relaties en verkrijg inzicht in en grip op (verkoop)processen.

Photo by: Eric Rothermel

Samenwerken rond de klant

Het draait bij veel zakelijke relaties om de inhoud: inspelen op wat de relatie bezighoudt, weten wanneer er voor de relatie belangrijke ontwikkelingen zijn, weten wie in de organisatie contact heeft gehad en wat er is besproken en afgesproken. Als meerdere collega’s contact hebben met dezelfde relaties is er een organisatiebrede CRM oplossing nodig. DBB biedt op maat gemaakte oplossingen voor relatie en klant management.

Middelen om te helpen

DBB biedt praktische oplossingen voor bijvoorbeeld het maken van formulieren voor een website of online assessments waarmee klanten en-of doelgroepen kunnen worden benaderd. Verzamelen van gegevens die u inzichten verschaffen, denk hierbij aan inzicht in verkoopstatistieken, klantgedrag, feedback van relaties. Onze oplossingen bieden de mogelijkheid data te verwerken en deze om te zetten in statistieken of rapportage.

AVG en inzage in gegevens

Bepaal welke klanten recht hebben op welke services, rechten voor klanten om hun eerdere bestellingen of facturen in te zien. Het is allemaal centraal te managen! Ook AVG wetgeving heeft zo zijn consequenties. Met onze software is op elk moment inzage te geven aan de cliënt of daartoe gerechtigde personen.

Ik ben geïntereseerd

Webapplicatie

DBB is de geschikte partner met knowhow om voor u een webapplicatie te maken. We hebben voor klanten businessvraagstukken en businessprocessen in korte tijd vertaald naar gebruiksvriendelijke en innovatieve webapplicaties.

meer informatie

Meer weten over relatie-management?

Arjen Trouwborst

Lead developer