Uit tientallen jaren ervaring in hosting is de beste manier gedestilleerd om moderne PHP-applicaties te hosten. Zodat websites en webapplicaties altijd op hun best presteren.

Hosting services

Niet zomaar hosting

Een goede hosting zorgt dat de website of webapplicatie bereikbaar is en blijft voor bezoekers. Wij van DBB geloven in goede service en daarom is onze hosting ontwikkeld om de concurrentie voor te blijven. Onze hosting heeft als uitgangspunten snelheid, veiligheid en beschikbaarheid.

Full-managed hosting

DBB levert geen onbewaakte hosting en laat de klant niet eenzaam achter om zelf alles uit te zoeken. Wanneer iemand een website of webapplicatie laat ontwikkelen door DBB, kan die ook gebruik maken van onze full managed hosting.

• Nachtelijke offsite back-ups met de gewenste retentie
  • Snelle storingsoplossing
  • 24 uur per dag platformbewaking
  • Assistentie voor technische vragen

Wanneer een website en/of webapplicatie niet goed functioneert, staat DBB altijd klaar om te helpen. Wij zoeken uit wat de oorzaak kan zijn en lossen het probleem op. Indien nodig assisteren wij ook graag met randzaken, zoals het inregelen van een email inbox. Met onze full-service managed hosting kan je blijven focussen op de onderneming. En kunnen wij doen waar we goed in zijn, service verlenen!

Snelheid

Snelheid is een belangrijk onderdeel voor goede conversie op een website. Niets is vervelender dan een webapplicatie die langzaam laadt. Van onze full-managed hosting, kan het volgende worden verwacht.

• No-limit scaling
  • Intelligente caching
  • Supersnelle, sterk geoptimaliseerde NGINX-webservers
  • RAID- en SSD-schijven
  • Gigabytes aan bandbreedte voor meerdere leveranciers

Veiligheid

Wij begrijpen dat veiligheid de essentie is tot vertrouwen, daarom neemt DBB veiligheid zeer serieus. Daarom kunt je het volgende verwachten.

• 24/7 monitoring en triage
  • Automatische SSH-distributie van sleutelparen naar hostinginstanties
  • Websites en webapplicaties zijn alleen bereikbaar via SSL
  • Enterprise-grade beveiliging

Beschikbaarheid

“De website en/of webapplicatie laadt niet”. Dit is verleden tijd bij onze full-managed hosting! We zijn vertrouwd met het uitvoeren van opdrachten van elke omvang of schaal, waaronder in diverse datacenters over de gehele wereld.Qua beschikbaarheid, kan men het volgende verwachten.

• Multi-tenant platforms voor maximaal 300 gelijktijdige bezoekers
  • Private Servers voor maximaal 5000 gelijktijdige bezoekers
  • Geo-gebalanceerde hoge beschikbaarheid voor Enterprise-klanten

"Je wilt niet dat je data in verkeerde handen valt"

Privé gegevens dienen privé te zijn en te blijven. In ons systeem bent u daar zeker van. Fijnmazige controlemechanieken zorgen ervoor dat u data deelt met wie u het wilt delen en met niemand anders.

Creative director

Meer weten over hosting?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.