Internetdiensten

Internetdiensten van hoogwaardige kwaliteit hosting, email services, maar ook ondersteunende services zoals inbound-marketing, SEO optimalisatie en content creatie.

Photo by: Carl Heyerdahl Internetdiensten

Waar moet ik beginnen?

Veel bedrijven, winkels en/of middelgrote organisaties vragen zich af: Gebruik ik het juiste CMS? Is de website wel snel genoeg? Zijn de klantgegevens wel veilig? Hoe houden we alles georganiseerd? Ik wil meer doen met online maar hoe? Hoe bereik ik meer klanten, meer omzet? Helemaal niet zo raar als u niet op al die vragen over internetdiensten zelf een antwoord heeft of niet alle technische kennis in huis heeft om het zelf te kunnen regelen. Maar waar begint u met zoeken naar een partner die u echt verder helpt?

We helpen en nemen technische zaken uit handen

Een team van mensen die uw wensen handen en voeten geeft. Die een website en/of webapplicatie kunnen bouwen en internetdiensten leveren die uw organisatie dichter bij haar doelen brengt. Met mensen die begrijpen dat service betekent dat je de mail en telefoon snel beantwoordt. Die u technische zaken in heldere begrijpbare taal kunnen uitleggen.

Web development

Wij ontwikkelen speciale websites en/of webapplicaties die bijzondere maatwerk functionaliteit herbergen of complexe bedrijfsprocessen bevatten.

Webapplicatie laten maken

Uw bedrijfsprocessen en vraagstukken in korte tijd vertalen naar een webapplicatie op maat? Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Exclusieve internetdiensten

Wanneer u bij ons een webapplicatie of website laat ontwikkelen kunt u gebruik maken van onze exclusieve diensten.

Hosting

Uit tientallen jaren ervaring is de beste manier gedestilleerd om moderne PHP-applicaties te hosten. Zodat websites en webapplicaties altijd op hun best presteren.

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachines zoals Google en Bing genereren een groot deel van het verkeer naar de site. Wij zorgen voor een juiste codering waardoor de website organisch beter vindbaar is.

Online marketing

Internetbureau DBB assisteert u graag met uw online marketing strategie. Wij integreren bijvoorbeeld Google Analytics, Mailchimp of Campaignmonitor. Of wij zetten voor u een Adwords campagne of (social) media-strategie uit.

Content-creatie

Internetbureau DBB beschikt over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, fotografen, illustratoren en audio- en video-producenten die de content-creatie voor de klant uit handen kunnen nemen.