Content-creatie

Content-creatie: Internetbureau DBB beschikt over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, fotografen, illustratoren en audio- en video-producenten die de content-creatie voor de klant uit handen kunnen nemen.

Content voor de website

Verouderde informatie is zeer storend en wekt geen vertrouwen bij bezoekers. Het is dus van groot belang dat informatie op de website actueel blijft. En er zoiets als content-management is.  Zeker voor bedrijven die regelmatig producten en artikelen vernieuwen, veranderen en/of aanpassen, is het noodzaak om regelmatig nieuwe content te plaatsen. Natuurlijk kan het zo zijn dat daarvoor geen tijd of middelen zijn. Het is dan verstandig om teksten op te laten stellen door een erkende tekstschrijver, zodat de diensten en producten goed worden verwoord. Onze tekstschrijvers zijn bekend met SEO, waardoor de content eerder wordt gevonden door zoekmachines. We hebben o.a. productie-ervaring met gemeenten, waterschappen en MKB-bedrijven, waarbij wij tot grote tevredenheid van de klanten de zorg voor hun website uit handen hebben genomen.

Vertalingen

Wil uw organisatie diensten ook in het buitenland aanbieden en is het vereist om de website ook in de gewenste taal aan te bieden? Wij kunnen vertalingen aanleveren in diverse talen en werken samen met gerenommeerde vertaalbureaus.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden

Bij het ontwerpen van een nieuwe website kan het wenselijk zijn dat op locatie foto's worden genomen, zodat er een beter beeld ontstaat van een bedrijf. Of er is behoefte aan mooie productfoto's, sfeerbeelden, etc. De juiste beelden kunnen van uw bedrijfspresentatie een prachtig geheel maken. In samenwerking met illustratoren, kunstenaars en grafici verzorgen wij illustraties, werktekeningen, art- impressies, strips, comics, karakters, etc.

Huisstijl en logo ontwerp

Samengesteld op basis van een brainstormsessie met de opdrachtgever of een gedetailleerde beschrijving, gaan we voor u aan de slag met een logo-ontwerp. We kijken naar concurrentie, trends in de markt, waarin u zich onderscheidt, de geschiedenis van uw bedrijf, de toekomst en het evt. huidige merk. Na deze sessie gaan we schetsen en prototypes maken. Deze prototypes worden geleverd als een PDF-bestand. De cliënt kan dan de ontwerpen onderzoeken en feedback geven.

Na goedkeuring door de klant, zullen we het definitieve logo verder uitwerken. Hierna zullen vector-illustraties worden verstuurd via e-mail en/of ter beschikking gesteld voor download. Deze bestanden kunnen worden geschaald naar elke grootte zonder verlies van kwaliteit.

Een juiste invulling

Een goede invulling van de onderstaande punten zorgt voor een logo dat aansluit bij uw bedrijf.

• Beschrijfbaar
  • Gedenkwaardig
  • Effectief zonder kleur
  • Schaalbaar d.w.z. ook werkend bij kleine omvang
  • Relevant voor de sector in kwestie

Punten een en twee gaan hand in hand, want als u niet kunt beschrijven hoe een logo eruitziet , hoe kunt u het dan onthouden? Kleur is ondergeschikt aan de vorm. Kleur komt aan het einde van het ontwerpproces, want als het logo niet werkt in zwart, dan zal geen kleur dit goedmaken. Punt nummer vier is van vitaal belang voor marketing gadgets zoals kantoorbenodigdheden (pennen, pin badges etc.). Al die kleine dingen die gemakkelijk over het hoofd gezien worden.

Ten slotte moet het ontwerp relevant zijn voor de sector waarin uw bedrijf opereert. Dit wordt bereikt door middel van onderzoek naar de betrokken industrie, de daar gehanteerde vormen en hoe daartussen een plek voor uw merk te creëren.

Advertenties maken

Advertentie-opmaak is een discipline in het grafische vak dat naast creativiteit ook een hoge mate van accuratesse vraagt. Advertentieplaatsingen zijn duur, deadlines vaak erg dichtbij en fouten kunnen dan heel vervelende gevolgen hebben.  Als je dus in zee gaat met een bedrijf voor advertentie-opmaak dan wil je er een met ervaring.

Het ontwerpen en verzorgen van advertenties in printmedia doen we al vele jaren in uiteenlopende branches, voor zowel grote als kleine bedrijven, gemeenten en waterschappen. Bekijk de portfolio om een indruk te krijgen van de aanwezige ervaring.

Wij doen advertentie-opmaak voor magazines & kranten. We kunnen op grond van uw huidige huisstijl een advertentie maken en/of een nieuwe advertentie ontwikkelen. Van IM tot grote spread, we weten er raad mee. DBB verzorgt advertenties voor vele grote en kleine bedrijven. Print is een wereld op zich en kent nogal wat valkuilen. Onze jarenlange ervaring met mediabureaus en reclamebureaus hebben onze klanten geen windeieren gelegd.

Alle drukwerkservices

De adressering op de huidige enveloppe moet worden gewijzigd? Er is een nieuwe collega en er moeten kaartjes komen? U wilt een jaarverslag laten opmaken? Het factuurpapier is op? Er moet drukwerk geregeld worden? U wilt stickers, een omslag, map of boekje? U kunt bij ons terecht voor vrijwel alle grafische opdrachten, drukbegeleiding en zo meer.

Drukken is een kunst en dat wordt nog weleens vergeten, kwaliteit ontstaat niet zonder moeite en aandacht. Door ons verzorgd drukwerk ziet er perfect uit, is van de hoogste kwaliteit, keurig afgewerkt en dat tegen een scherpe prijs.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk-websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Meer weten over content-creatie?