Nederlands(nl)

Content-creatie

DBB beschikt over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, fotografen, illustratoren en audio- en video-producenten die de content-creatie voor de klant uit handen kunnen nemen.

Photo by: Igor Miske

Content voor de website

Verouderde informatie is zeer storend en wekt geen vertrouwen bij bezoekers. Het is dus van groot belang dat informatie op de website actueel blijft. Zeker voor bedrijven die regelmatig producten en artikelen vernieuwen, veranderen en/of aanpassen, is het noodzaak om regelmatig nieuwe content te plaatsen. Natuurlijk kan het zo zijn dat daarvoor geen tijd of middelen voor zijn. Het is dan verstandig om teksten op te laten stellen door een erkende tekstschrijver zodat de diensten en producten goed worden verwoord. Onze tekstschrijvers zijn bekend met SEO, waardoor de content eerder wordt gevonden door zoekmachines.

Vertalingen

Wil uw organisatie diensten ook in het buitenland aanbieden en is het vereist om de website ook in de gewenste taal aan te bieden? Wij kunnen vertalingen aanleveren in diverse talen en werken samen met gerenommeerde vertaalbureaus.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden

Bij het ontwerpen van een nieuwe website kan het wenselijk zijn dat op locatie foto's worden genomen zodat er een beter beeld ontstaat van een bedrijf. Of er is behoefte aan mooie productfoto's, sfeerbeelden, etc. De juiste beelden kunnen van uw bedrijfspresentatie een prachtig geheel maken. In samenwerking met illustratoren, kunstenaars en grafici verzorgen wij illustraties, werktekeningen, art- impressies, strips, comics, karakters, etc.

Ik ben geïnteresseerd

Maatwerk website laten maken

Maatwerk website laten maken? Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

meer informatie

Meer weten over content-creatie?