Hosting

Uit tientallen jaren ervaring in hosting is de beste manier gedestilleerd om moderne PHP-applicaties te hosten. Zodat websites en webapplicaties altijd op hun best presteren.

Niet zomaar hosting

Een goede hosting zorgt dat de website of webapplicatie bereikbaar is en blijft voor uw bezoekers. Wij van DBB geloven in goede service en daarom is onze hosting niet weer een andere cPanel-webhost die probeert alle dingen voor alle mensen te zijn, maar is ontwikkeld om de concurrentie voor te blijven. Onze hosting heeft als uitgangspunten snelheid, veiligheid en beschikbaarheid.

Full-managed hosting

DBB levert geen onbewaakte hosting en laat de klant niet eenzaam achter om zelf alles uit te zoeken. Wanneer u een website of webapplicatie laat ontwikkelen door DBB, kunt u gebruik maken van onze full managed hosting.

• Nachtelijke offsite back-ups met de gewenste retentie
  • Snelle storingsoplossing
  • 24 uur per dag platformbewaking
  • Assistentie voor technische vragen

Wanneer een website en/of webapplicatie niet goed functioneert, staat DBB altijd klaar om u te helpen. Wij zoeken voor u uit wat de oorzaak kan zijn en lossen voor u het probleem op. Indien nodig assisteren wij u ook graag met randzaken, zoals het inregelen van een email inbox. Met onze full-service managed hosting kunt u zich blijven focussen op uw onderneming. En kunnen wij doen waar we goed in zijn, service!

Snelheid

Snelheid is een belangrijk onderdeel voor goede conversie op uw website. Niets is vervelender dan een webapplicatie die langzaam laadt. Daarom kunt u bij snelheid van onze full-managed hosting, het volgende verwachten.

• No-limit scaling
  • Intelligente caching
  • Supersnelle, sterk geoptimaliseerde NGINX-webservers
  • RAID- en SSD-schijven
  • Gigabytes aan bandbreedte voor meerdere leveranciers

Veiligheid

Wij begrijpen dat veiligheid de essentie is tot vertrouwen, daarom neemt DBB veiligheid zeer serieus. Daarom kunt u bij veiligheid, van onze full-managed hosting, het volgende verwachten.

• 24/7 monitoring en triage
  • Automatische SSH-distributie van sleutelparen naar hostinginstanties
  • Websites en webapplicaties zijn alleen bereikbaar via SSL
  • Enterprise-grade beveiliging

Beschikbaarheid

“De website en/of webapplicatie laadt niet”. Dit is verleden tijd bij onze full-managed hosting! We zijn vertrouwd met het uitvoeren van opdrachten van elke omvang of schaal, waaronder in diverse datacenters over de gehele wereld. Daarom kunt u bij beschikbaarheid, van onze full-managed hosting, het volgende verwachten.

• Multi-tenant platforms voor maximaal 300 gelijktijdige bezoekers
  • Private Servers voor maximaal 5000 gelijktijdige bezoekers
  • Geo-gebalanceerde hoge beschikbaarheid voor Enterprise-klanten

Webapplicatie laten maken

Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk-websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Meer weten over hosting?