Nederlands(nl)

Online-marketing

DBB helpt jouw graag met inbound-marketing. Wij kunnen je op weg helpen met integratie van bijvoorbeeld Mailchimp of Campaignmonitor dan wel helpen bij het opzetten van een Adwords campagne of (social) media-strategie.

Photo by: Stephen Dawson

Hulp bij inbound-marketing

DBB assisteert bij gebruik van bijvoorbeeld Mailchimp of Campaignmonitor, of bij het opzetten van social-media-pagina’s en/of het uitvoeren van campagnes. Naast het opzetten en meedenken bij een mediastrategie bieden wij ook middelen aan in onze managementomgeving om inbound-marketing eenvoudiger te maken. Bijvoorbeeld door het versturen van nieuwsbrieven en/of social-media-posts vanuit de website-manager. Omdat je met onze oplossing voor inbound-marketing niet meer overal hoeft in te loggen kan je sneller berichten posten en is het hergebruik van teksten en afbeelding simpel.

Daarnaast hebben wij ook de middelen om te meten wie er is bereikt en wat het bereik is van de marketing-campagne. Dit doen wij bijvoorbeeld door Google Analytics zo in te richten dat er vanuit de website-manager gezien kan worden wat de effecten van de marketing-activiteiten zijn. Zo is als het ware een commando centrum of zoals wij graag zeggen een digitale hub voor het managen van alle online activiteiten.

Ik ben geïnteresseerd

Maatwerk website laten maken

Maatwerk website laten maken? Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

meer informatie

Meer weten over online-marketing?