Zoekmachine-optimalisatie

Zoekmachines zoals Google en Bing genereren een groot deel van het verkeer naar de site. Wij zorgen voor een juiste codering, waardoor de website organisch beter vindbaar is..

Online marketingstrategie

In een opslag zien hoee uw website presteertOnline succes kan men alleen meten wanneer men weet wat er op een website gebeurt. DBB zorgt ervoor dat Google Analytics geïmplementeerd wordt tijdens de bouw van een website of webshop. Ook stellen we de belangrijkste doelen in, zodat men in één oogopslag kan zien hoe de site of webshop presteert. Zoekmachines zoals Google en Bing genereren een groot deel van het verkeer naar de site. Wij zorgen voor een juiste codering waardoor de website organisch beter vindbaar is.

Zoekmachine-optimalisatie

DBB zorgt voor de implementatie van optimale codeHet toepassen van SEO ( search engine optimisation) ofwel zoekmachine-optimalisatie, bestaat uit verschillende werkzaamheden. Wij kunnen een website eenvoudig zoekmachinevriendelijk opbouwen, waardoor de kans groter is dat de website beter vindbaar is. Zo is het van belang dat er een heldere navigatie- en URL- structuur is aangebracht, dat er interne links worden aangemaakt naar belangrijke producten of diensten en dat de code op de website in W3C-standaarden wordt gecodeerd.

Linkbuilding

Nadat de website is geoptimaliseerd en er interne links zijn aangebracht, lanceren wij een linkbuilding-campagne. Linkbuilding is het plaatsen van externe links op websites, gerelateerd aan de diensten of producten welke men aanbiedt. Het proces van linkbuilding is een doorlopend proces, een abonnement is mogelijk.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk-websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Meer weten over SEO?

Arjen Trouwborst