Sinds we met DBB werken zijn onze conversies en naamsbekendheid gegroeid!

Services van hoogwaardige kwaliteit, zoals Inbound-marketing, SEO optimalisatie, Grafische vormgeving en content-creatie.

Ondersteunen

Waar te beginnen?

Veel bedrijven, winkels en/of middelgrote organisaties vragen zich af: Gebruiken we het juiste CMS? Is onze website wel snel genoeg? Is de beveiliging van onze klantgegevens wel op orde? Hoe houden we alles georganiseerd? I Hoe bereiken we meer klanten, meer omzet? Helemaal niet raar als je als marketing of communicatie medewerker niet op al die vragen zelf een antwoord hebt Maar waar begint je met zoeken naar een partner die je echt verder helpt?

DBB helpt en neemt de technische zaken uit handen

Een team van mensen die jouw wensen handen en voeten geeft. Die een website en/of webapplicatie kunnen bouwen en internetdiensten leveren die de organisatie dichter bij haar doelen brengt. Met mensen die begrijpen dat service betekent dat  mail en telefoon snel worden beantwoordt. En die technische zaken in heldere, begrijpbare taal kunnen uitleggen. Je hebt ze gevonden*-)

Hoogwaardige services

Wij ondersteunen je van A tot Z bij het succesvol maken van jouw online activiteiten.

Online marketing

Internetbureau DBB assisteert graag met jouw online marketingstrategie. Met het creëren van een succesvolle inbound marketingstrategie krijg je een duurzaam online marketingmiddel in handen.

DTP en Grafische vormgeving

Internetbureau DBB heeft veel DTP en ontwerp ervaring. DBB beschikt ook over een netwerk van fotografen, illustratoren en audio- en video-producenten voor de creatie van hoogwaardig werk.

Content management en creatie

Content-management: DDB neemt een gedeelte of het gehele management over van jouw online activiteiten. Ook het creëren van content zoals teksten en afbeeldingen kan door DBB worden verzorgt.

Ontwikkelen met de beste bouwers

Wij ontwikkelen speciale websites, webshops, portals die bijzondere maatwerk functionaliteit herbergen.

Website op maat laten maken

Complete en effectieve maatwerk website met uitgebreide services. In samenspraak ontwikkelen wij precies die website om de gestelde doelen te bereiken.

Webshop laten maken

Complete en effectieve webshop op maat met uitgebreide services. Een webshop die zorgt voor grotere conversie en de mogelijkheden biedt om jouw afzetgebied te vergroten.

Portal laten maken

Met een beveiligd portal stel je 24/7 gepersonaliseerde informatie beschikbaar aan jouw gebruikers. Het faciliteren van klanten of organisatie wordt hierdoor nog effectiever en persoonlijker.

Creative director

Op zoek naar ondersteuning?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.