Effectief mijn online marketing en communicatie doen.

Internetbureau DBB assisteert graag bij het ontwikkelen en uitvoeren van jouw online marketingstrategie. Wij ondersteunen bij het integreren van bijvoorbeeld Mailchimp of Campaignmonitor, dan wel bij het opzetten van een campagne of (social) media-strategie.

Online marketing

Geef handen en voeten aan jouw online marketing.

Online marketing helpt een ​​bedrijf naamsbekendheid te vergroten, relaties op te bouwen, en uiteindelijk deals te sluiten. Met een marketingstrategie kan informatie worden verspreid naar en verzameld over potentiële klanten. Zo vergroot je de kans om bezoekers uiteindelijk als echte klant te verwelkomen. Kort en simpel gedefinieerd: Potentiële klanten naar producten en diensten bewegen door het inzetten van bijvoorbeeld:

• Website and SEO
  • Content marketing and blogging
  • Social media
  • Pay-Per-Click (PPC) advertising
  • Email marketing

De doelstelling is in feite altijd dezelfde: Val op, genereer bezoekers, maak ze geïnteresseerd, en verkoop je product of dienst.

De aandacht economie groeit niet, dus we moeten de aandacht trekken die iemand anders vandaag heeft.

Vandaag de dag is informatie gemakkelijk online te vinden. Denk bijvoorbeeld aan zoekmachines, sociale media en andere online kanalen. Dit heeft de opkomst van de “zelf sturende koper” ingeleid en daarmee ook de aandacht economie. De koper is meestal al goed geïnformeerd over het product of de dienst voordat het eerste klantcontact nog moet worden gelegd. Dit maakt jou online aanwezigheid belangrijker dan ooit. Tegenwoordig is het eerder dat de koper jou vindt - voordat jij de koper vindt.

Een marketing strategie helpt bij het genereren van leads. Je bouwt vertrouwen op en trekt de interesse van kopers tijdens het zelfstudie proces. En belangrijk! Je doet dit voordat het eerste klantcontact wordt gelegd.

Meten door wie, waar, hoe en wanneer je gevonden en gezien wordt.

Wanneer je kunt meten welke (potentiële) klanten geïnteresseerd zijn in jouw informatie, opent dat mogelijkheden. Met het verzamelen van deze informatie kun je eenvoudiger analyseren wat de behoeftes zijn van deze (potentiële) klanten en hoe je jouw klantenbinding nog beter kunt optimaliseren. Enkele voorbeelden van nuttige informatie die verzameld kan worden:

• Waar komen bezoekers vandaan?
  • Wat zijn overeenkomsten tussen bezoekers.
  • Welke uitingen en content zorgen voor de meeste toestroom van bezoekers.
  • Welke bezoekers komen terug.
  • Wat heeft een klant allemaal gekocht.
  • Welke bezoekers hebben formulieren ingevuld.
  • Wat doen bezoekers precies op uw website.
  • Etc.

Wij als Digital Brand Builders bieden ondersteuning bij het uitdenken, creëren of uitvoeren van jouw marketingstrategie.

Wij verzorgen ook de creatie van content voor je marketing en het verspreiden daarvan. Bedenk dat een marketingstrategie net als een portal, webshop of website altijd in ontwikkeling is. Het blijven analyseren van zoveel mogelijk bronnen maakt dat je steeds beter leert wie jouw klanten zijn en wat ze van je verwachten en hoe je daarop actie kunt ondernemen.

• Creatie kan door ons worden verzorgt.
  • Veel ervaring met het verzorgen van marketing campagnes.
  • Ondersteuning bij al je activiteiten.
  • Marketingstrategie advies.
  • Zeer snelle service.
  • Je krijgt de beschikking tot copywriters in ons netwerk.
  • Illustratoren staan voor je klaar.
  • Vertalers en native speakers in ons netwerk.
  • Designers staan voor je klaar.
  • Je krijgt de beschikking tot fotografen in ons netwerk.

DBB heeft op slimme wijze marketing management, creatie en publicatie gecentraliseerd in één CMS!

Marketing is spannend, maar het kan ook heel erg overweldigend zijn. Marketeers voelen veel druk om zeer methodisch en onderbouwt te werk te gaan, geniale inhoud te produceren, sociale sterren te verdienen en ware wizards in spreadsheets te zijn. DBB staat voor hulpmiddelen die dit voor marketeers vereenvoudigen. Met onze digital building blocks is het nu mogelijk om de onderstaande functies in jouw CMS op te nemen;

Verbreed je horizon, Snel en effectief alle online marketing en communicatie overzien en aansturen.

Digital Building Blocks

Met Digital Building Blocks bouw je eenvoudig en snel een krachtig CRM en-of CMS. Digital Building Blocks zijn eenduidig, werken slim samen, zijn veilig en vanuit één centrale plek te beheren.

Bekijk de Digital Building Blocks

Maatwerk waar wij trots op zijn.

Creative director

Meer weten over online-marketing?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.