Nederlands(nl)

ICM

Meertalige internationale georienteerde webportal met inlog mogelijkheden voor belannghebbenden.

Dit project maakt gebruik van de volgende Building Blocks:

Bekijk website Neem contact op
iMac screen frame

In het kort

Voor International Midwives is er een uitgebreide portal gecreëerd. Met afgeschermde delen voor verschillende gebruikersgroepen. Een afgeschermd forum voor leden van van commissies. Hieraan gekoppeld uitgebreide opties voor ledenbeheer.  Denk hierbij aan afgesloten gedeelte's voor bestuur, en andere overleg organen binnen de Organisatie. In de website zijn slimme zoekfuncties opgenomen die het zoeken in de grote hoeveelheid documenten vergemakkelijken. Voor de specifieke workflow van ICM zijn een uitgebreid assortiment aan opties aan de manager en website toegevoegd.

In de manager worden er drie talen met onze taal-management oplossing aangestuurd. Voor elke taal zijn er vertalers die binnen hun eigen omgeving in het management systeem de aangeboden teksten vertalen. De portal uitgerust met onze file-manager, die een enorme hoeveelheid documenten geordend en veilig houdt. Onze authenticatie-manager die het mogelijk maakt op simpele wijze de leden te managen. Daarnaast hebben we nog meerdere integraties verzorgt met bestaande software voor o.a project-management, email marketing en statistieken waaronder Salesforce, Campaignmonitor en Google Analytics.