Nederlands(nl)

Over DBB

DBB is een landelijk opererend web-, internet- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Ons team adviseert, ontwikkelt en ondersteunt opdrachtgevers bij het realiseren van slimme oplossingen voor het beheer van digitale datastromen.

Photo by: Ed van der Hoek

Persoonlijk contact en een grote betrokkenheid.

Dat is bij DBB de basis, vanuit onze ervaring en uitgebreide kennis zijn wij in staat om steeds weer de optimale oplossing te realiseren voor onze opdrachtgevers. DBB is een samengaan van Itera Development van Arjen Trouwborst en webdesign-bureau Hurby van Herbert Kroon. Beide ondernemingen hebben een grote en lange staat van dienst en beschikken over een uitgebreid portfolio met de daarbij behorende praktijkervaring.

Door onze krachten te bundelen kunnen wij onze opdrachtgevers nog beter bedienen. Onze visie is om digitale activiteiten onder te brengen in één managementsysteem. Hierdoor houdt de organisatie optimaal grip op zijn data.

DBB is een landelijk opererend web-, internet- en adviesbureau en beschikt over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, ontwikkelaars, SEO experts, netwerkdeskundigen, marketeers, fotografen, illustratoren en vertalers. De wens van de opdrachtgever staat altijd centraal en wordt vertaald en uitgevoerd op basis van onze uitgangspunten: kwaliteit, service en integere samenwerking.

Uw tevredenheid is onze trots!

Een team van mensen dat alle wensen van de klant handen en voeten geeft, dat managementsystemen ontwikkelt voor elke digitale workflow. Het maakt een website of applicatie die de organisatie dichter bij haar doelen brengt. Het zorgt dat mail en telefoon snel beantwoord worden en technische zaken in heldere taal worden uitgelegd. Kortom, een dienstbaar team dat factureren niet de hoofdzaak vindt.

Arjen Trouwborst

Lead developer

Arjen heeft passie voor alles wat te maken heeft met software development. Hij is in 2012 afgestudeerd als Software Engineer aan de Haagse Hogeschool en heeft daarna van zijn passie zijn werk gemaakt. Hij is altijd op zoek naar oplossingen die een correct antwoord bieden voor integratievraagstukken van de klant. Daarnaast spant hij zich in om de technische oplossingen van DBB steeds verder te optimaliseren.

Arjen Trouwborst - Lead developer

Herbert aka Hurby is sinds 1998 actief als ontwikkelaar / webdesigner.  Hij begon bij WorldOnline, was daarna werkzaam bij mediabureaus maar werd al snel freelancer bij tal van opdrachtgevers. Vervolgens richtte hij zich steeds meer op het bedienen van vaste klanten. Herbert werkt voor een vijftigtal organisaties van uiteenlopende aard en grootte.

Hurby - Developer - Designer

Onze uitgangspunten

Zo realiseren wij uw online oplossingen, dat snijdt hout!

Betrouwbaar

Duidelijke communicatie en aantrekkelijke service tegen een eerlijke prijs. Dat is wat men van ons kan verwachten!

Maatwerk

DBB vertaalt de doelstellingen van de klant naar een digitale workflow. Hierdoor ontstaat een op maat gemaakte oplossing.

Eenvoud

Door eenvoud en een intuïtieve workflow zijn onze oplossingen simpel te gebruiken en plezierig in gebruik.

Snel en veilig

Bij DBB is beveiliging verweven met alles wat we doen. Onze infrastructuur en software zijn behalve veilig ook buitengewoon snel.

meer informatie

Meer weten over onze diensten?