DBB full service internetbureau

DBB is een landelijk opererend full service internetbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Ons team adviseert, ontwikkelt en ondersteunt opdrachtgevers bij het realiseren van slimme online oplossingen.

Photo by: Ed van der HoekDBB full service internetbureau

Wat we doen?

Wij bouwen websites en/of applicaties met het doel om uw organisatie vooruit te helpen. Samen vertalen wij uw wensen in een online oplossing die uw processen vereenvoudigen of verbeteren en/of om uw doelgroep te bereiken. Uw wensen staan altijd centraal en worden vertaald en uitgevoerd op basis van onze uitgangspunten: kwaliteit, service en integere samenwerking.

Persoonlijk contact en grote betrokkenheid

Dat is bij DBB de basis. Technische zaken leggen wij uit in heldere begrijpbare taal. Bereikbaar per mail en telefoon doen wij ons uiterste best om u op elk moment te woord te staan en oplossingen te bieden of antwoorden te geven.

Ervaring

Vanuit onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis zijn wij in staat om steeds weer de optimale oplossing te realiseren voor onze opdrachtgevers. Wij beschikken over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, ontwikkelaars, SEO-experts, netwerkdeskundigen, marketeers, fotografen, illustratoren en vertalers.

Geschiedenis

DBB is een samengaan van Itera Development van Arjen Trouwborst en webdesign-bureau Hurby van Herbert Kroon. Beide ondernemingen hebben een grote en lange staat van dienst en beschikken over een uitgebreid portfolio met uiteraard de daarbij behorende praktijkervaring. Door onze krachten te bundelen kunnen wij onze opdrachtgevers nog beter bedienen.

Samen staan we sterk

Een team van mensen die uw wensen handen en voeten geeft en uw organisatie dichter bij haar doelen brengt. Het zorgt dat mail en telefoon snel beantwoord worden en technische zaken in heldere taal worden uitgelegd. Kortom, een dienstbaar en betrouwbaar team dat samen met u uw organisatie vooruit wil helpen.

Arjen Trouwborst

Lead developer

Arjen heeft passie voor alles wat te maken heeft met software development. Hij is in 2012 afgestudeerd als Software Engineer aan de Haagse Hogeschool en heeft daarna van zijn passie zijn werk gemaakt. Hij is altijd op zoek naar oplossingen die een correct antwoord bieden voor integratievraagstukken van de klant. Daarnaast spant hij zich in om de technische oplossingen van DBB steeds verder te optimaliseren.

Arjen Trouwborst - Lead developer

Herbert aka Hurby is sinds 1998 actief als ontwikkelaar / webdesigner.  Hij begon bij WorldOnline, was daarna werkzaam bij mediabureaus, maar werd al snel freelancer bij tal van opdrachtgevers. Vervolgens richtte hij zich steeds meer op het bedienen van vaste klanten. Herbert werkt voor een vijftigtal organisaties van uiteenlopende aard en grootte.

Hurby - Developer - Designer

Dit kunt u van ons verwachten

Werkwijze van internetbureau DBB

Duidelijke communicatie en aantrekkelijke service tegen een eerlijke prijs. Dat is wat men bij internetbureau DBB kan verwachten!

Web development op maat

Internetbureau DBB vertaalt de doelstellingen van de klant naar een digitale workflow. Hierdoor ontstaat een op maat gemaakte oplossing.

Snelle websites en webapplicaties

Onze websites en webapplicaties zijn gemaakt vanuit een filosofie die snelheid centraal stelt. Alle onderdelen die van invloed zijn op de snelheid zijn bij internetbureau DBB zeer goed verzorgt.

Veilige internetdiensten

Bij internetbureau DBB is beveiliging verweven met alles wat we doen. Onze infrastructuur en software zijn behalve veilig ook buitengewoon snel.