DBB full-service internetbureau

DBB is een landelijk opererend full-service internetbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties.

Wat we doen?

Wij bouwen websites en/of applicaties met het doel om uw organisatie vooruit te helpen. Samen vertalen wij uw wensen in een maatwerk online oplossing die uw processen vereenvoudigt of verbetert en/of helpt uw doelgroep optimaal te bereiken. Uw wensen staan altijd centraal en worden vertaald en uitgevoerd op basis van onze uitgangspunten: kwaliteit, service en integere samenwerking.

Persoonlijk contact en grote betrokkenheid

Dat is bij DBB de basis. Technische zaken leggen wij uit in heldere begrijpbare taal. Bereikbaar per mail en telefoon, doen wij ons uiterste best om u op elk moment te woord te staan en oplossingen te bieden of antwoorden te geven.

Ervaring

Vanuit onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis zijn wij in staat om steeds weer de optimale oplossing te realiseren voor onze opdrachtgevers. Wij beschikken over een gedegen netwerk van o.a. tekstschrijvers, ontwikkelaars, SEO-experts, netwerkdeskundigen, marketeers, fotografen, illustratoren en vertalers.

Geschiedenis

DBB is een samengaan van Itera Development van Arjen Trouwborst en webdesign-bureau Hurby van Herbert Kroon. Beide ondernemingen hebben een grote en lange staat van dienst en beschikken over een uitgebreid portfolio met uiteraard de daarbij behorende praktijkervaring. Door onze krachten te bundelen kunnen wij onze opdrachtgevers nog beter bedienen.

ONZE WERKWIJZE

Kennismaken & inventariseren

We maken kennis met elkaar en gaan helder krijgen wat uw doelstellingen zijn en welke middelen we in gaan zetten om die te bereiken. Hiermee maken we een document waarin we de uitgangspunten voor het project vaststellen.

Offerte

Wij maken een offerte op basis van de gezamenlijk overeengekomen uitgangspunten. Na een eerste aanbetaling gaat ons team aan de slag.

Design en functionaliteit uitwerken

Uw krijgt ontwerpen op basis van de gezamelijk overeengekomen uitgangspunten die we samen evalueren. Zo komen wij tot een design en functionaliteit die geheel naar wens is.

Code-ontwikkeling

De ontwerpen worden omgezet in php, html en css code.

Content toevoegen

De content, zoals teksten en afbeeldingen, kunnen in deze fase worden geplaatst. Meteen ook een eerste testfase voor de invoermogelijkheden in de manager.

Test en evaluatie

U krijgt de mogelijkheid de website of apllicatie te testen zowel de front-end voor gebruikers/bezoekers als de back-end, het gedeelte waar u de website of applicatie managet.

Acceptatie & live gang

Na aceptatie van het eind product betaalt u het restbedrag. Na het ontvangen van deze betaling gaat de website live.

Samen staan we sterk

Een team van mensen dat uw wensen handen en voeten geeft en uw organisatie dichter bij haar doelen brengt. Het zorgt dat mail en telefoon snel beantwoord worden en technische zaken in heldere taal worden uitgelegd. Kortom, een dienstbaar en betrouwbaar team dat samen met u uw organisatie vooruit wil helpen.

Arjen Trouwborst

Lead developer

Arjen heeft passie voor alles wat te maken heeft met software development. Hij is in 2012 afgestudeerd als Software Engineer aan de Haagse Hogeschool en heeft daarna van zijn passie zijn werk gemaakt. Hij is altijd op zoek naar oplossingen die een correct antwoord bieden voor integratievraagstukken van de klant. Daarnaast spant hij zich in om de technische oplossingen van DBB steeds verder te optimaliseren.

Arjen Trouwborst - Lead developer

Herbert aka Hurby is sinds 1998 actief als ontwikkelaar / webdesigner.  Hij begon bij WorldOnline, was daarna werkzaam bij mediabureaus, maar werd al snel freelancer bij tal van opdrachtgevers. Vervolgens richtte hij zich steeds meer op het bedienen van vaste klanten. Herbert werkt voor een vijftigtal organisaties van uiteenlopende aard en grootte.

Hurby - Developer - Designer

Wij werken onder andere voor: