Nederlands(nl)

Betrouwbaar

Duidelijke communicatie en aantrekkelijke service tegen een eerlijke prijs. Dat is wat men van ons kan verwachten!

Photo by: Ed van der Hoek

Een eerste stap is samen rond de tafel

Een eerste stap is samen rond de tafel voor een verkennend gesprek. Hierin gaan wij uw wensen en doelen bespreken en zien of we op basis hiervan al een oplossing kunnen aanbieden. Misschien weet u nog niet precies wat u wilt en vindt u het fijn om de mogelijkheden te bespreken ook dat kan in een eerste gesprek. Zo krijgen we een indruk van het bedrijf en de werkzaamheden.

Zodra wij een goed beeld hebben van uw wensen en uw bedrijf kunnen wij u een advies en/of offerte op maat geven. Zo weet u van te voren waar u aan toe bent en kunt u zien wat het geheel gaat kosten. Geen verrassingen achteraf!

Na goedkeuring van de offerte kunnen wij een persoonlijk ontwerp maken dat aansluit bij bedrijf en huisstijl. Met dit ontwerp krijgt u een helder beeld van hoe het geheel er uit komt te zien. Er kunnen aanpassingen worden gemaakt voordat er gebouwd wordt. Pas als u een ontwerp heeft goedgekeurd, gaan wij verder met het ontwikkelen van de uiteindelijke code. U houdt daarna zicht op de diverse stadia van de ontwikkeling. Pas als u tevreden bent over het resultaat, gaan wij een en ander online zetten.

Meer weten over onze diensten?