Nederlands(nl)

Eenvoud

Door eenvoud en een intuïtieve workflow zijn onze oplossingen simpel te gebruiken en plezierig in gebruik.

Photo by: Ed van der Hoek

De kracht van eenvoud

Niets is moeilijker dan dingen eenvoudig maken. Einstein zei ooit; ‘Als je het niet eenvoudig kunt uitleggen, begrijp je het niet goed genoeg.’ Eenvoudige indelingen en korte herkenbare etiketteringen worden sneller door het brein opgenomen en blijven daar langer zitten. Eenvoud is dus essentieel bij het succes van software. Door vanuit inzicht te werken en de aanwezige data vervolgens op relevantie te rangschikken, kunnen we tot slimmere oplossingen en sneller resultaat komen. En wie wil dat niet?

Eenvoud is onderscheid maken. Focussen. Bepalen wat je wél en niet meeneemt bij het ontwikkelen van een interface. Dat houdt in: bewuste keuzes maken, kiezen welke content, functionaliteiten en taken je wel én welke je vooral niet aanbiedt. Dat is best lastig. Hoe groter de fragmentatie, hoe ingewikkelder de user-experience wordt. Hoofdtaken dienen van minder belangrijke taken te worden onderscheiden. Er dient een duidelijke visuele hiërarchie te zijn.  Eenvoud maakt onze software niet alleen sterker, maar ook plezieriger in gebruik.

DBB kijkt samen met u naar de bedrijfsvoering en creëert na analyse en regelmatige evaluatie, een gecentraliseerde management oplossing voor uw gegevens-, informatie- en communicatiestromen. Deze manier van werken bespaart tijd, voorkomt standaardfouten en verhoogt de acceptatie van nieuwe software bij werknemers. De organisatie profiteert hierdoor van een goedkopere, snellere en effectievere manier van werken.

Meer weten over onze diensten?