Nederlands(nl)

Snel en veilig

Bij DBB is beveiliging verweven met alles wat we doen. Onze infrastructuur en software zijn behalve veilig ook buitengewoon snel.

Photo by: Ed van der Hoek

Veilig aan het werk met eigen kernprocessen

Veiligheid is bij DBB een belangrijk aandachtspunt, beveiliging is verweven met alles wat we doen, we zijn continu bezig zijn met optimaliseren van onze security. De software wordt door ons ingericht en beheerd. De organisatie hoeft zich daarnaast geen zorgen te maken over het beheer van de servers, netwerk, opslag en applicaties, deze worden door ons verzorgd. Door die verantwoordelijkheid over te dragen aan DBB, kan de organisatie optimaal bezig zijn met eigen kernprocessen. Zo doet ieder waarin hij het beste is.

Snel kunnen inspelen op wensen en doelgroep

Aan de ene kant willen we snel op nieuwe veranderingen kunnen inspelen. Denk hierbij aan het direct kunnen vervullen van klantwensen en het snel in de markt zetten van nieuwe diensten. Aan de andere kant willen we juist graag een stabiele, voorspelbare en betrouwbare IT-infrastructuur. We moeten dus makkelijk veranderingen kunnen testen. Als deze veranderingen niet de juiste uitwerking hebben, is het van belang dat ze niet onze hele infrastructuur overhoop gooien. DBB zorgt voor een infrastructuur waar het testen en uitrollen van wijzigingen en productverbeteringen gestructureerd kunnen worden, zonder grote risico's.

DBB neemt de beveiliging van uw management-systeem serieus. Naast een van de veiligste PHP-systemen verzorgen we dagelijks server-onderhoud, doen DDoS-beperking, 24/7 monitoring en triage van incidenten. Ons personeel gebruikt altijd dubbele authenticatie.

Een kleine vergelijking

Als middelpunt van onze software gebruiken wij MODX Revolution. Hieronder enkele van de belangrijkste redenen waarom we hiermee werken.

MODX Revolution Wordpress Drupal Joomla
Reported Security Vulnerabilities 11 1,090 990 882
Built-in High Performance Caching
Easily Use Any Template Method You Wish
Reliable for Multi-site

Meer weten over onze diensten?