Snelle websites en applicaties

Onze websites en applicaties zijn gemaakt vanuit een filosofie die snelheid centraal stelt. Alle onderdelen die van invloed zijn op de snelheid zijn bij internetbureau DBB zeer goed verzorgt.

Photo by: Ed van der HoekSnelle websites en applicaties

Snelle websites en applicaties zijn essentieel voor uw online succes.

Alle betrokken partijen vinden het prettig of zelf een vereiste dat uw website of applicatie snel is. Uw team zal met veel meer plezier aan de website of applicatie werken als de beheeromgeving snel en vlot in gebruik is. er kan worden doorgewerkt en er ontstaat geen irritatie door het wachten op de software. Fouten door gerepeteerde opdrachten in een haperende interface zult u met onze oplossingen niet meer hebben.

Ook bezoekers en klanten ervaren uw website of webapplicatie als plezierig als deze snel is en gaan er meer gebruik van maken. Het is zelfs zo dat gebruikers al heel snel beslissen weg te gaan of een andere oplossing te zoeken als de website of applicatie langzaam is. Ook Google en andere zoekmachine's vinden snelheid een steeds belangrijkere eigenschap. Websites en applicaties die snel zijn in gebruik komen daarom hoger in zoekresultaten.

Onze websites en applicatie zijn gemaakt vanuit een filosofie die veiligheid, gebruiksgemak en snelheid centraal stelt. Alle onderdelen die van invloed zijn op deze uitgangspunten zijn bij DBB zeer goed verzorgt. De server waarop uw website of applicatie draait is van uitmuntende kwaliteit, zijn razendsnel en staan in een high-end datacentrum. Het beheersysteem MODX kent een krachtig caching systeem dat uw website razendsnel maakt. Onze Digital Building Blocks zorgen dat complexe handelingen toch snel kunnen worden uitgevoerd.  Lichtgewicht en gecomprimeerde CSS, HTML enJavascript zorgen voor snelle laadtijden.

Een kleine technische inkijk:

SERVER:

• No-limit scaling
  • Intelligente caching
  • Supersnelle, sterk geoptimaliseerde NGINX-webservers
  • RAID- en SSD-schijven
  • Gigabytes aan bandbreedte voor meerdere leveranciers

BACK-END

• PHP 7.1
  • SQL - xPDO
  • MODX CMS
  • Digital Building Blocks

FRONT-END

• Foundation
  • Jquery
  • html5

Webapplicatie laten maken

Uw bedrijfsprocessen en vraagstukken in korte tijd vertalen naar een webapplicatie op maat? Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Hosting

Uit tientallen jaren ervaring is de beste manier gedestilleerd om moderne PHP-applicaties te hosten. Zodat websites en webapplicaties altijd op hun best presteren.