Veilige internetdiensten

Bij internetbureau DBB is beveiliging verweven met alles wat we doen. Onze infrastructuur en software zijn behalve veilig ook buitengewoon snel.

Photo by: Ed van der HoekVeilige internetdiensten

Veilig aan het werk met eigen kernprocessen

Veiligheid is bij internetbureau DBB een belangrijk aandachtspunt, beveiliging is verweven met alles wat we doen, we zijn continu bezig zijn met optimaliseren van onze security. De software wordt door ons ingericht en beheerd. Onze klant hoeft zich daarnaast geen zorgen te maken over het beheer van servers, netwerk, opslag en applicaties; deze worden door ons verzorgd. Door die verantwoordelijkheid voor beveiliging en bewaking van uw data over te dragen aan internetbureau DBB, kan uw organisatie optimaal bezig zijn met eigen kernprocessen. Zo doet ieder waarin hij het beste is.

Internetbureau DBB neemt de beveiliging van uw management-systeem serieus. Naast een van de veiligste PHP-systemen verzorgen we dagelijks server-onderhoud, doen DDoS-beperking, 24/7 monitoring en triage van incidenten. Ons personeel gebruikt altijd dubbele authenticatie.

Een kleine vergelijking

Als middelpunt van onze software gebruiken wij MODX Revolution. Hieronder enkele van de belangrijkste redenen waarom we hiermee werken.

MODX Revolution Wordpress Drupal Joomla
Reported Security Vulnerabilities 11 1,090 990 882
Built-in High Performance Caching
Easily Use Any Template Method You Wish
Reliable for Multi-site

Webapplicatie laten maken

Uw bedrijfsprocessen en vraagstukken in korte tijd vertalen naar een webapplicatie op maat? Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.