Werkwijze van internetbureau DBB

Duidelijke communicatie en aantrekkelijke service tegen een eerlijke prijs. Dat is wat men bij internetbureau DBB kan verwachten!

Photo by: Ed van der HoekWerkwijze van internetbureau DBB

Eerst samen rond de tafel

Eerst samen rond de tafel voor een verkennend gesprek. Hierin gaan wij uw wensen en doelen bespreken en zien of we op basis hiervan al een oplossing kunnen aanbieden. Misschien weet u nog niet precies wat u wilt en vindt u het fijn om de mogelijkheden te bespreken; ook dat kan in een eerste gesprek. Zo krijgen we een indruk van het bedrijf en de werkzaamheden.

Zodra wij een goed beeld hebben van uw wensen en uw bedrijf, kunnen wij u een betrouwbaar advies en/of offerte op maat geven. Zo weet u van te voren al waar u aan toe bent en kunt zien wat de website of applicatie gaat kosten. Geen verrassingen achteraf!

Na goedkeuring van de offerte kunnen wij een ontwerp maken dat aansluit bij uw bedrijf en huisstijl. Met dit ontwerp krijgt u een helder beeld van hoe de website of applicatie eruit komt te zien. Er kunnen aanpassingen worden gemaakt voordat er gebouwd wordt. Pas als u een ontwerp heeft goedgekeurd, gaan wij verder met het ontwikkelen van de uiteindelijke code. U houdt daarna zicht op de diverse stadia van de ontwikkeling. Pas als u tevreden bent over het resultaat, gaan wij een en ander online zetten.

Snel kunnen inspelen op wensen en doelgroep

Aan de ene kant willen we snel op nieuwe veranderingen kunnen inspelen. Denk hierbij aan het direct kunnen vervullen van klantwensen en het snel in de markt zetten van nieuwe diensten. Aan de andere kant willen we juist graag een stabiele, voorspelbare en betrouwbare IT-infrastructuur. We moeten dus makkelijk veranderingen kunnen testen. Als deze veranderingen niet de juiste uitwerking hebben, is het van belang dat ze niet de hele infrastructuur overhoop gooien. Internetbureau DBB zorgt voor een infrastructuur waar het testen en uitrollen van wijzigingen en productverbeteringen gestructureerd kunnen worden, zonder grote risico's.

Webapplicatie laten maken

Uw bedrijfsprocessen en vraagstukken in korte tijd vertalen naar een webapplicatie op maat? Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign welke nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.