Deze jongens denken in oplossingen net als ik.

Jouw service of communicatie centraal aanbieden in een online portal? DBB bouwt op maat portals. Met een beveiligd portal stel je 24/7 gepersonaliseerde informatie beschikbaar aan jouw gebruikers. Het faciliteren van klanten of organisatie wordt hierdoor nog effectiever en persoonlijker.

Portal laten maken

Wat is een portal?

Een portal is een beveiligde online omgeving waarin gepersonaliseerde informatie wordt aangeboden. Het portal is beveiligd achter een inlog waar gebruikers 24/7 wereldwijd op in kunnen loggen. Door gebruikersgroepen in te delen met de juiste rechten, wordt het heel gemakkelijk om documenten, data, kennis of dashboards met de juiste gebruikers te delen.

Waarom een portal voor jouw organisatie?
Een portal biedt de mogelijkheid om processen te automatiseren, digitaal te communiceren en nog effectiever samen te werken. Doordat processen gestructureerd en locatie onafhankelijk worden aangeboden. Biedt dit veel voordelen voor (internationale) organisaties of verengingen.

DBB kan nagenoeg elk gewenst ERP systeem of database aan het portal koppelen. Hierdoor wordt bestaande informatie hergebruikt en tegelijkertijd centraal aangeboden. Denk aan bijvoorbeeld kopiedocumenten, orderhistorie, openstaande posten, prijsafspraken, artikelen of voorraadinformatie. Een portal biedt kansen om informatiestromen te bundelen en alle data op één centrale plek te ontsluiten, te muteren en te verrijken met nieuw inzichten.

Wat kan je verwachten van een portal bij DBB?

20 jaar ervaring, snelle persoonlijke service en... minimaal het onderstaande:

• Modx CMS om gemakkelijk je portal te beheren.
  • AVG Compliant.
  • Koppeling met systemen van derden.
  • Geschikt voor desktop en mobiel device.
  • Werkt in Safari, Chrome, Firefox en Edge.
  • Inclusief krachtige Hosting.
  • Beveiligde toegang en single tenant-omgeving.
  • Single sign-on.
  • Wereldwijd toegankelijk.
  • Aanpasbaar en beheerd.
  • Eén centraal toegangspunt.
  • Gepersonaliseerde informatie d.m.v. gebruikersgroepen.
Arjen Trouwborst

Lead developer

DBB ontwikkelt jouw portal in de volgende stappen.

Reageer op gebeurtenissen, plan acties en maak de communicatie persoonlijk en compleet.

Vooraf goed onderzoek doen is essentieel

- Inventarisatie

In de inventarisatiefase definiëren we doelstellingen, doelgroep(en) en aan welke eisen het product moet voldoen.

We bespreken wensen en doelen voor het portal om een juiste indicatie te krijgen welk functionaliteit moet worden gerealiseerd.

Slimme oplossingen zijn ons handelsmerk.

- Design

In de designfase komt DBB tot een gedetailleerde definitie van het product.

Op basis van brainstormsessies brengen we datastromen en bedrijfsprocessen in kaart die als grondslag gaan dienen voor de verdere ontwikkeling van het portal.

Ontwikkelaars van hoog niveau gaan voor je aan de slag.

- Development

In de development fase wordt het product ontwikkeld.

Gedreven om voor onze klanten de beste technieken in te zetten die zich hebben bewezen. Vanuit onze passie houden wij technologische ontwikkelingen in de gaten. Hierdoor profiteren klanten van een portal oplossingen die toekomstbestendig zijn!

Het zit 'm in de details, de puntjes op de i.

- Afronden

Wanneer het product voldoet aan de eisen en wensen wordt het product opgeleverd.

Alle gegevens worden ingevoerd en /of geïmporteerd. Gebruikersgroepen, koppelingen met software van derden zijn gereed en getest. Het portal kan bijna in gebruik worden genomen.

DBB ziet het opleveren van een portal niet als eindstation.

- Service

Zit je met vragen? Geen probleem! Wij bieden onderhoud en support aan op jouw product

Wij geloven in service en staan daarom altijd klaar om vragen te beantwoorden. Wanneer veranderingen op stapel staan binnen het bedrijf, kijken wij samen welke gevolgen dit heeft voor het portal. En passen, indien gewenst, het portal aan.

Op zoek naar extra services bij jouw portal?

"Net dat beetje meer aandacht voor detail doet wonderen."

Arjen Trouwborst

Lead developer

Meer weten over een portal?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.