Een klanten-portaal of klant-omgeving kan worden gebruikt om in een afgesloten privé gedeelte nieuwe en bestaande klanten en leden (gebruikers) veilig informatie aan te bieden. Het grote voordeel van een afgeschermde veilige privé omgeving is dat er geen twijfel bestaat over wie met wie communiceert. Dit geeft zowel de klant als een organisatie mogelijkheden snel en doeltreffend met elkaar te communiceren. Communicatie vindt veilig en geheel afgeschermd in de privé omgeving plaats. Dit biedt zowel de gebruiker als de organisatie veel meerwaarde.
Voor gebruikers:
Voor een organisatie:
Start nu met het verlenen van digitale services en aanbieden van hulpmiddelen aan uw gebruikers.
Het platform biedt veilige communicatie middelen die het een gemeente of organisatie mogelijk maakt communicatie met, over en tussen leden te optimaliseren en te laten voldoen aan AVG en privacy wetgeving.
Neem contact op voor meer informatie over een automotive portaal.
Neem contact op voor meer informatie over een assurantie portaal.
Neem contact op voor meer informatie over een leer, coaching en instructie portaal.
Neem contact op voor meer informatie over een vereninigings portaal.
Op de werkvloer (intranet):
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.