Fijne degelijke branche specifieke oplossingen

Wat kan je allemaal met een klanten omgeving of webportaal

Wat kan je met een bedrijfsportaal

Wat kan je allemaal met een klanten omgeving of webportaal.

Een klanten-portaal of klant-omgeving kan worden gebruikt om in een afgesloten privé gedeelte nieuwe en bestaande klanten en leden (gebruikers) veilig informatie aan te bieden. Het grote voordeel van een afgeschermde veilige privé omgeving is dat er geen twijfel bestaat over wie met wie communiceert. Dit geeft zowel de klant als een organisatie mogelijkheden snel en doeltreffend met elkaar te communiceren. Communicatie vindt veilig en geheel afgeschermd in de privé omgeving plaats. Dit biedt zowel de gebruiker als de organisatie veel meerwaarde.

 

Enkele mogelijkheden van ons webportaal systeem

Gebruikers, klanten, leden, medewerkers, bedien ze op maat

Voordelen voor uw gebruikers.

Voor gebruikers:

  • Deze krijgt persoonlijke voor hem gemaakte informatie.
  • Deze krijgt de informatie op optimale wijze aangeboden.
  • Kan op simpele wijze zien welke gegevens er over hem/ haar bij de organisatie beschikbaar zijn.
  • Kan zelf gegevens actualiseren bijv. bij een verhuizing.
  • Kan zelf toestemming geven of akkoord gaan met voorstellen of voorwaarden van diensten of services.
  • Kan snel toegang krijgen tot zijn digitale assets (facturen, offerte's, overeenkomsten, documenten, etc).
  • Kan veilig privé en identificatie documenten aan u overhandigen.
  • Kan snel en doeltreffend afspraken maken of een vraag stellen.
  • Hoeft veel minder inspanning te doen om met u te inter acteren.

Het kan zoveel effectiever

Voordelen voor een organisatie

Voor een organisatie:

  • Is het duidelijk met wie er wordt gecommuniceerd.
  • Kunnen nieuwe klanten worden verwelkomd op persoonlijke wijze.
  • Is inzichtelijk welke acties leden en/of klanten doen.
  • Digitale assets kunnen persoonlijk en veilig worden aangeboden.
  • Is het mogelijk rechtsgeldige digitale ondertekening in te zetten.
  • Is het mogelijk klant onderzoek te doen.
  • Is het mogelijk tegen selecties van leden en/of klanten te communiceren.
  • Is het mogelijk klanten en leden tot actie te stimuleren.
  • Kunnen documenten. leermiddelen, contracten en andere assets veilig worden gedeeld met 1 of meerdere personen.
  • Er is inzicht in wie welke handelingen uitvoert.
  • In lijn met AVG richtlijnen inzichtelijk te maken wat er opgeslagen is van een klant of lid.
  • Kan communicatie worden gepersonifieerd.
  • Kan de klant omgeving inrichten per doelgroep of leden sub-groep.
  • Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen die je via een dergelijk portaal kan laten gebeuren.

Wij hebben voor enkele branches al kant en klare oplossingen waarmee een snelle effectieve start gemaakt kan worden.

Start nu met het verlenen van digitale services en aanbieden van hulpmiddelen aan uw gebruikers.

Voor kerken en geloofsgemeenschappen

Communicatie platform voor kerk en geloofsgemeenschappen.

Het platform biedt veilige communicatie middelen die het een gemeente of organisatie mogelijk maakt communicatie met, over en tussen leden te optimaliseren en te laten voldoen aan AVG en privacy wetgeving.

Meer over het communicatie portaal voor kerken en geloofsgemeenschappen

Automotive:

Automotive:

  • Laat klanten onderhoud en reparatie afspraken maken en bevestigen via uw website.
  • Plan en overzie de uitgave van vervangende wagens.
  • Stuur gesegmenteerd nieuws, aanbiedingen en andere informatie naar klanten in gepersonifieerde vorm.
  • Archief vorming van klant contacten en interacties.

Neem contact op voor meer informatie over een automotive portaal.

Assurantie en Financiële instellingen

Assurantie en Financiële instellingen

  • Geef inzage in documenten,
  • Laat documenten en contracten digitaal tekenen.
  • Automatiseer importeren van documenten van klanten (identificatie bewijzen, koop contracten, dossiers).
  • Archief vorming van documentatie, en communicatie.

Neem contact op voor meer informatie over een assurantie portaal.

Leerinstellingen, instructeurs, coaches

Leerinstellingen, instructeurs, coaches

  • Biedt materiaal aan in een gepersonifieerde omgeving.
  • Doe 1 op 1 communicatie met cursisten /leerlingen.
  • Geef groepsgewijs instructie/les.
  • Organiseer meetings.
  • Plan afspraken.
  • Leg verslaggeving vast.
  • Biedt persoonlijke documenten aan, diploma's, rapporten, etc

Neem contact op voor meer informatie over een leer, coaching en instructie portaal.

Producenten (B2B portaal)

Producenten (B2B portaal)

  • Laat op rekening kopen.
  • Bestellingen plaatsen.
  • Stel persoonlijke tarieven in per afnemer.
  • Geef inzage in bedrijfs en/of product informatie.
  • Plan vervoer, afspraken, retournering afspraken, etc.

Neem contact op voor meer informatie over een b2b portaal.

Middenstand, horeca en winkeliers

Middenstand, horeca en winkeliers

  • Laat afspraken maken.
  • Geef inzage in Planning en/of open plaatsen.
  • Laat klanten online bestellen en afrekenen.
  • Plan bezorgingen.
  • Verkoop tickets.

Neem contact op voor meer informatie over een MKB portaal.

Clubs, en verenigingen

Clubs, en verenigingen

  • Organiseer interne communicatie.
  • Faciliteer betalingen voor activiteiten en contributie.
  • Publiceer speelschema's, planningen.
  • Online vergaderingen.
  • Verzorg leden stemmingen.

Neem contact op voor meer informatie over een vereninigings portaal.

Op de werkvloer (intranet):

Op de werkvloer (intranet):

Op de werkvloer (intranet):

  • Deel documenten.
  • Deel project informatie.
  • Hou een audit trail bij van inzage en bewerking.
  • Breng management van online communicatie onder op 1 plek.
  • Gebruik gebruikersinformatie voor marketing.
  • Gebruik CRM functionaliteit voor betere services.
  • Doe onderzoek en herken trends, veel voorkomende klant vragen en problemen.
  • Bespaar tijd,laat leden en klanten hun gegevens zelf updaten.
  • Laat leden derden uitnodigen lid te worden tegen b.v een korting of andere incentive.
  • Stuur leden of groepen berichten.
  • Geef informatie en maak services ook bereikbaar via een app.
  • Koppel het portaal aan mijn website.
  • Integreer mijn ERP met een portaal.
  • Centraliseer de opslag van documenten.

Neem contact op voor meer informatie over een intranet

Meer weten over onze branche specifieke oplossingen?

Goedenavond, ik ben Arjen

Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.

Arjen