Webportaal voor kerken en geloofsgemeenschappen

Maak online communicatie veilig en en voldoe als organisatie aan de Europese AVG en privacy wetgeving.

Webportaal voor kerken en geloofsgemeenschappen

Communicatie platform voor kerk en geloofsgemeenschappen.
Ons platform zorgt er voor dat communicatie met, over en tussen leden zowel beheersbaar als veilig is en voldoet aan de Europese AVG en privacy wetgeving.

Geborgen communiceren

Voor alle eenheden in uw gemeente een veilige plaats om gegevens en informatie uit te wisselen

Veilig communiceren

Een beschermde omgeving voor veilige private communicatie

Binnen gemeentes en geloofsgemeenschappen vindt er veel communicatie plaats. Voor de organisatie bestaat er de verplichting communicatie over privé zaken zoals b.v ziekte, huwelijk, geboorte, etc, op een degelijke manier te beschermen. Berichten naar, over en van leden zijn exclusief voor leden binnen de gemeenschap.

Onze software zorgt voor een veilige en flexibele omgeving die er voor zorgt dat communicatie over en de omgang met persoonsgegevens in de gemeenschap aan alle eisen voor veiligheid en privacy voldoen.

Effectieve communicatie via werkgroepen

Organiseren van communicatie stromen

Door het creéren van werkgroepen kunnen afdelingen en organisatorisch gescheiden éénheden binnen de organisatie in hun eigen omgeving met elkaar communiceren. Als een lid behoord tot een werkgroep dan krijgt deze in zijn/haar persoonlijke omgeving toegang tot de communicatie van die werkgroep.  Zo krijgt ieder lid van de gemeenschap voor hem of haar op maat gemaakte content te zien. Werkgroepen zijn zeer flexibel, door het maken van combinaties tussen toegangsrollen, beheerders en werkgroepen kan een organisatie tot in detail bepalen wie wat mag zien en wie wat mag bewerken.

Persoonlijke content altijd!

Toegang tot exclusief beschikbaarv gestelde middelen en informatie.

Elk lid heeft een persoonlijke omgeving die toegang biedt tot de voor hem/haar beschikbare middelen en content.

Die persoonlijke omgeving is zeer simpel en intuïtief in gebruik en is geschikt voor jong en oud. De software werkt op zowel mobiel, iPad als computer.

Veilig nu en in de toekomst

Wij verbeteren continu ons product en blijven het doorontwikkelen.

• Voor jong en oud, voor zowel mobiel als desktop.
  • Zorgt voor een veilige digitale omgeving.
  • Helpt in het volgen van de privacy wetgeving.
  • Geeft grip op organisatorische communicatie.
  • Versterk de gemeenschap.
  • Organiseer inschrijvingen voor b.v diensten en samenkomsten.
  • Organiseer activiteiten, publiceer nieuws.
  • Gebruik handige agenda's en roosters.
  • Werkt met administratieve systemen zoals LRP en SILA.
  • Maak een kennisbank.

Inschrijvingen, berichten uitwisselen, agenda's maken en nog veel meer

Krachtige onderdelen

Afhankelijk van uw abonnement zijn er verschillende tools beschikbaar om in de communicatie behoeften van de werkgroepen te voorzien:

• Berichten: Hier ontvangt en verstuurd een lid persoonlijke berichten.
  • Groepsberichten: Een berichten prikbord voor leden een werkgroep.
  • Activiteiten: Aanmaken en publiceren van activiteiten b.v diensten of vergaderingen.
  • Inschrijvingen: Administratie en organisatie van inschrijvingen op activiteiten.
  • Bestanden: Deel documenten.
  • Agenda: Een persoonlijke agenda gevuld met inschrijvingen en evt. roosteractiviteiten.
  • Nieuws: Redactionele informatie voor leden.
  • Kennisbank: Breng vaker geraadpleegde informatie samen onder categorieën in een kennisbank.
  • Leden: Profiel informatie van leden

Vertegenwoordigers hebben extra permissies

Participatie van leden

Leden participeren en kunnen e.v.t optreden als vertegenwoordigers van de organisatie, bijvoorbeeld omdat ze een (deel)taak vervullen. Denk hierbij aan b.v ouderlingen, catechisatie medewerkers,  predikers, bestuursleden, groepsleiders, vertrouwenspersonen, etc.

Deze vertegenwoordigers kunnen extra permissies KRIJGEN om daarmee deel)taken uit te voeren zoals b.v deelnemers toevoegen of activiteiten inroosteren. berichten plaatsen, notities maken, bestanden delen, activiteiten aanmaken, etc.

Voldoen aan privacy wetgeving

Audit functie voor AVG en privacy verantwoording

Afhankelijk van de taak die een lid heeft krijgt deze soms toegang tot persoonlijke gegevens van andere leden (b.v bij catechisatie bezoeken). Deze gegevens vallen onder de bescherming van AVG wetgeving. Door het loggen en administreren van bewerkingen is het voor de organisatie altijd duidelijk wie welke informatie aanmaakt of bewerkt en wie de informatie in kan zien en wanneer en waarom dat gebeurd.

Organisatorisch een hele stap voorwaarts

Krachtig beheer syteem

De software heeft een krachtige beheer omgeving waar naast de werkgroepen en permissies, roosters, publicaties en nog meer organisatorische zaken precies kunnen worden ingeregeld. Er zijn functies beschikbaar zoals roosters maken, audit trails, afhandelen van activiteit inschrijvingen, kennisbank content beheer, etc.

Werkt ook op basis van bestaande leden administratie systemen.

Import en export

Door gebruik intuïtieve datavelden en de daaraan gekoppelde dataprofielen kan een organisatie zelf bepalen hoe en welke (leden)gegevens worden opgeslagen. Zo kan vrijwel elke bestaand en/of gewenste samenstelling van (profiel) gegevens worden gebruikt.

Het systeem heeft daarnaast een import en export functie voor het ondersteunen van gegevens uitwisseling met andere administratieve systemen zoals bijvoorbeeld het LRP systeem van de Protestantse kerk en de SILA-administratie van de Katholieke kerk. Zo kunt u uw leden administratie evt. baseren op deze of andere systemen.

Goedemorgen, ik ben Hurby

Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.