DBB Kerk portaal software

Stelt kerken in staat om veilig,
kerkelijke informatie centraal te organiseren,
en binnen de kerk geborgen te communiceren.
Vertel me meer
Alle informatie op één plek en AVG proof

Bepaal welke data wanneer zichtbaar is, en voor wie.

Persoonlijk en geborgen

Voor elk lid gepersonaliseerde informatie in een veilige omgeving.

Plannen en delegeren

Plan taken, activiteiten en deel agenda's.

COMMUNICEREN

Deel informatie,
blijf verbonden

Gebruik groepsberichten, groepsbestanden en persoonlijke berichten om binnen de kerk met elkaar verbonden te blijven. Organiseer diensten en activiteiten per groep of voor de gehele kerk. Biedt documentatie aan in een kennisbank en verspreid nieuwsberichten via meerdere kanalen.

Ledenomgeving

Elk kerklid heeft zijn eigen afgeschermde persoonlijke dashboard gevuld met uit zijn groepen afkomstige informatie. In de ledenomgeving kan het lid o.a. groepsgesprekken voeren, nieuws-items lezen, bestanden benaderen, diensten en activiteit agenda's raadplegen en persoonlijke berichten ontvangen en versturen.

item-1 alt

Groepsberichten

Gebruik groepsberichten om met mede groepsleden te overleggen of voor het verkrijgen van feedback. Groepsberichten is ook ideaal om leden te informeren over diensten, gebeurtenissen en/of activiteiten.

Groepsbestanden

Eenvoudig bestanden delen met mede groepsleden. Handig voor overleg of documentatie.

Pers. inbox

Verstuur berichten direct vanuit de kerkelijke ledenadministratie naar groepen of individuele kerkleden. Benader personen op individuele basis bijv. met persoonlijke vragen of aandachtspunten.

Persoonlijke inbox

Plan eenvoudig diensten en activiteiten d.m.v. roosters of groepsagenda's.

Inschrijvingen

Laat kerkleden en evt. ook bezoekers zich inschrijven voor diensten en evenementen.

Nieuws

Plaats nieuwsberichten om uw kerkleden op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Publiceer nieuws op gewenste momenten naar de publieke website en/of naar de kerkleden.

Kennisbank

Een voor de gehele kerk te raadplegen kennisbank. Verzamel naslag, documentatie, bijbelstudie materiaal en veel gestelde vragen in handige items en categorieën.

ADMINISTEREN

Effectief kerkleden
administreren

Op een eenvoudige maar effectieve wijze gegevens van kerkleden beheren, administreren en importeren.

Profielveld management
Maak groepen voor het indelen van leden en medewerkers.
Importeer ledendata uit elke bestaande situatie

DELEGEREN EN PLANNEN

Blijf georganiseerd
    en verbonden

Op eenvoudige en veilige wijze de juiste gegevens en middelen ontsluiten aan de gewenste kerkelijke medewerkers.

Roosters

Organiseer diensten en activiteiten en wijs taken toe aan verantwoordelijken. Informeer eenvoudig andere planners en ontsluit met gemak diensten en activiteiten naar groepsagenda's.

Groepsagenda's

Laat elke groep gemakkelijk hun diensten en activiteiten plannen, beheren en visualiseren in de groepsagenda.

Vraag een demo aan

Inzicht in bezetting van gebouwen en zalen

Krijg eenvoudig inzicht wanneer en door wie de gebouwen en zalen bezet zijn.

VEILIG EN GEBORGEN

Voortaan volledig
    AVG proof

Biedt gecontroleerde beveiligde toegang tot ledeninformatie, zoals persoonlijke informatie, familieleden, notities en mededelingen. Speciaal gemaakt voor o.a. begeleiders en organisatie medewerkers.

• AVG audit
      Importeer leden uit bestaande registratie systemen zoals LRP en SILA of uit elk willikeurig CSV bestand.

Middels de AVG audit krijgt een AVG medewerker van de kerk inzicht in de uitgereikte toegang tot kerkleden, ledengegevens en de privacy gerelateerde systeeminstellingen.

• Gecontroleerde beveiligde toegang
      Toegang begeleiders en/of organisatie medewerkers

Geef elke (jeugd)begeleider en/of organisatie medewerker toegang tot de gewenste functionaliteiten in de beheeromgeving. Toegang wordt aangestuurd door toegangsrollen die u zelf kunt samenstellen. De beheeromgeving is beveiligd met tweestapsverificatie.

AVG profielrollen

Blijf altijd in controle over wie wat mag zien omtrent kerkleden. Gebruik profielrollen om medewerkers van kerk de juiste toegang te geven zonder vertrouwelijke informatie in gevaar te brengen.

Toegang begeleiders en/of organisatie medewerkers
    AVG profielrollen

Neem contact op of vraag een demo aan

Goedemorgen, ik ben Hurby

Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.