Mensen die net als ik in oplossingen denken.

Complete en effectieve maatwerk website laten maken met uitgebreide services? In samenspraak ontwikkelen wij precies die website om de gestelde doelen te bereiken.

Website op maat laten maken

Website met een identiteit

Een website is meer dan een verzameling van samenhangende webpagina’s met gegevens en afbeeldingen. Een website is een communicatiekanaal en steeds vaker een verlengstuk van de bedrijfsvoering. Wij bouwen websites op maat waarin de doelstellingen en de identiteit van jouw organisatie centraal staan.

Bij het succesvol maken van een website moet men vooral eerst denken en dan pas doen. Deze oude wijsheid is bij het ontwikkelen van een website essentieel. Daarom bespreken we eerst de doelstellingen en doelgroep(en) die aansluiten bij jouw organisatie. Op basis van de vastgestelde doelstellingen creëert DBB een design die de doelgroepen zo effectief mogelijk laat navigeren.

Wat kan je verwachten van een website bij DBB?

20 jaar ervaring, snelle persoonlijke service en... minimaal het onderstaande:

• Gemakkelijk je website beheren met hét Modx CMS.
  • Zoekmachine vriendelijk.
  • Gemaakt voor conversie.
  • Geschikt voor desktop en mobiel device.
  • Werkt in Safari, Chrome, Firefox en Edge.
  • Inclusief krachtige hosting.
  • Uit te breiden met krachtige services en tools.
  • Open source, snel en schaalbaar.
  • Volgens W3c standaarden.
  • Veilig en betrouwbaar.

Creative director

DBB ontwikkelt jouw website in de volgende stappen.

Samen gaan we precies die website maken die nodig is om jouw doelstellingen te bereiken.

Alles begint met goed luisteren.

- Inventariseren

In deze stap definiëren we doelstellingen, doelgroep(en) en aan welke eisen het product moet voldoen.

Voor een succesvolle website moeten de doelstellingen en doelgroepen helder zijn. Deze bepalen het design en de functionaliteit van de website.

Samen creëren we het juiste webdesign.

- Vormgeven

In deze stap komt DBB tot een gedetailleerde definitie van het product.

DBB maakt design voorstellen voor desktop en mobiele devices. Hierin zijn techniek, kleuren en indeling afgestemd op de doelstellingen en doelgroepen. Feedback geven op design voorstellen kan via slimme middelen. Wij starten met de ontwikkeling van de website wanneer het webdesign is vastgesteld.

We gaan een prachtig product voor je bouwen!

- Ontwikkelen

In deze stap wordt het product ontwikkelt.

Onze ontwikkelaars zetten het webdesign om in razendsnelle code. Het open source Modx CMS wordt met de gewenste functionaliteit ingericht. Eventuele software van derde wordt gekoppeld aan de website.

Puntjes op de i voordat de eerste bezoekers binnen komen.

- Afronden

Wanneer het product voldoet aan de eisen en wensen wordt het opgeleverd.

De ontwikkeling wordt afgerond. Je kunt nu aan de slag met het plaatsen van de gewenste artikelen, teksten en producten. Natuurlijk kunnen wij hierbij helpen. Alle aanwezige functies worden nu definitief en we kunnen "live" gaan met de website.

Snel antwoord op je vraag!

- Ondersteunen

Onderhoud en support op jouw product.

Je website is afgerond en naar tevredenheid "live" gezet. Hiermee is onze samenwerking nog niet voorbij. Wij blijven de website monitoren en staan 24/7 klaar om je te helpen met al je vragen en activiteiten.

Op zoek naar extra services bij jouw website?

Maatwerk waar wij trots op zijn.

Creative director

Meer weten over een website op maat?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.