Mensen die net als ik in oplossingen denken.

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk website laten maken met uitgebreide services? In samenspraak ontwikkelen wij precies die website om de gestelde doelen te bereiken.

Website op maat laten maken

Een website die doet wat die moet doen.

Tijdens een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek, op locatie, bespreken we de plannen voor de website. Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën en verwachtingen. Natuurlijk hebben wij ook vragen voor jou, zoals:

• Welk problemen heb je en hoe wil je die opgelost zien?
  • Wat zijn de doelstellingen van de website?
  • Heb je hulp nodig bij een online marketing strategie? Of beschik je al over een online marketing strategie?

Zo krijgen wij een duidelijk beeld wat de wensen en eisen zijn voor de nieuwe website. Dit geeft ons de inspiratie en inzichten om de website te bouwen die doet wat die moet doen.

Veranderen is spannend
Heb je een bestaande website en je weet niet hoe je de content moet verhuizen? Wij beschikken over handig tools en de ervaring om bestaande content of informatie zorgvuldig te verhuizen naar de nieuwe website.

Internetverkeer naar bestaande URL’s op de huidige website blijven behouden. Hierdoor behoudt de website zijn SEO waarde. Oude links die nog bestaan in documentatie of bij gebruikers worden omgeleid zodat de bezoekers in de nieuwe situatie nog steeds de juiste gegevens kunnen vinden.

Voordat de website in gebruik wordt genomen heb je de mogelijkheid deze uitgebreid te testen. Zo wordt voorkomen dat voor de live-gang nog imperfecties of onduidelijkheden zijn over het beheer van de website.

Creative director

Wat kan je verwachten van een website bij DBB?

20 jaar ervaring, snelle persoonlijke service en... minimaal het onderstaande:

• Gemakkelijk je website beheren met het CMS.
  • Zoekmachine vriendelijk.
  • Gemaakt voor conversie.
  • Geschikt voor desktop en mobiel device.
  • Werkt in Safari, Chrome, Firefox en Edge.
  • Inclusief krachtige hosting en services.
  • Uit te breiden met krachtige tools.
  • Open source, snel en schaalbaar.
  • Volgens W3c en AVG standaarden.
  • Veilig, snel en betrouwbaar.

Transparantie

Wij staan voor eerlijke communicatie met onze klanten. Daarom kan je van onze een transparante offerte verwachten met een duidelijke prijs opbouw. DBB bouwt websites op maat vanaf € 2.750,-.

Duurzame samenwerking

Een website is een belangerijk communicatiekanaal en steeds vaker een verlengstuk van de bedrijfsvoering. Wij verzorgen de software updates, server hardware en hosting. Hierdoor kun jij je focussen op je business. Heb je een vraag of heb je ergens hulp bij nodig? Dan kan je rekenen op onze snelle service!

Maatwerk waar wij trots op zijn.

DBB ontwikkelt jouw website in de volgende stappen.

Samen gaan we precies die website maken die nodig is om jouw doelstellingen te bereiken.

Alles begint met goed luisteren.

- Inventariseren

In deze stap definiëren we doelstellingen, doelgroep(en) en aan welke eisen het product moet voldoen.

Voor een succesvolle website moeten de doelstellingen en doelgroepen helder zijn. Deze bepalen het design en de functionaliteit van de website.

Samen creëren we het juiste webdesign.

- Vormgeven

In deze stap komt DBB tot een gedetailleerde definitie van het product.

DBB maakt design voorstellen voor desktop en mobiele devices. Hierin zijn techniek, kleuren en indeling afgestemd op de doelstellingen en doelgroepen. Feedback geven op design voorstellen kan via slimme middelen. Wij starten met de ontwikkeling van de website wanneer het webdesign is vastgesteld.

We gaan een prachtig product voor je bouwen!

- Ontwikkelen

In deze stap wordt het product ontwikkelt.

Onze ontwikkelaars zetten het webdesign om in razendsnelle code. Het CMS wordt met de gewenste functionaliteit ingericht. Eventuele software van derde wordt gekoppeld aan de website. En de database gevuld met de benodigde gegevens.

Puntjes op de i voordat de eerste bezoekers binnen komen.

- Afronden

Wanneer het product voldoet aan de eisen en wensen wordt het opgeleverd.

De ontwikkeling wordt afgerond. Je kunt nu aan de slag met het plaatsen van de gewenste artikelen, teksten en producten. Natuurlijk kunnen wij hierbij helpen. Alle aanwezige functies worden nu definitief en we kunnen "live" gaan met de website.

Snel antwoord op je vraag!

- Ondersteunen

Onderhoud en support op jouw product.

Je website is afgerond en naar tevredenheid "live" gezet. Hiermee is onze samenwerking nog niet voorbij. Wij blijven de website monitoren en staan 24/7 klaar om je te helpen met al je vragen en activiteiten.

Op zoek naar extra services bij jouw website?

Creative director

Meer weten over een website op maat?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.