DBB Portaal

Klantencommunicatie vanuit één plek.

DBB Portaal een alles-in-één online oplossing voor het MKB die hun klantencommunicatie integraal willen aanpakken.

Klantenadministratie

Effectieve online klantenadministratie. Bepaal met profielvelden welke gegevens worden vastgelegd en wie deze mogen inzien.

Nieuws

Informeer klanten over de laatste ontwikkelingen met behulp van nieuwsberichten. Bepaal zelf op welk tijdstip de nieuwsberichten worden gepubliceerd.

Kennisbank

Maak een kennisbank waarin alle relevante bedrijfsinformatie, beleidsdocumenten en best practices beschikbaar zijn voor klanten.

Selfservice

Laat klanten zelf informatie aanreiken of gevraagde informatie aandragen.

Communicatie

Eenvoudig centraal communiceren binnen de gewenste klantengroepen of via de persoonlijke inbox.

DBB Portaal responsive webdesign

Integratie met externe systemen

DBB Klantenportaal kan gecombineerd worden met zowel interne als externe systemen, zoals ERP, PIM, e-mail marketingtools.

Dankzij deze integraties worden processen verbeterd en blijven gegevens consistent tussen verschillende systemen.

DBB Portaal integraties
DBB Portaal AVG

AVG, beveiliging en privacy

Alle gegevens van klanten worden in het DBB Portaal volledig in overeenstemming met de AVG-regelgeving opgeslagen.

Het is eenvoudig om relevante partijen gedetailleerde toegang te verlenen. De beheeromgeving is standaard beveiligd met beveiliging in twee stappen. Dit wordt ook wel

De AVG-audit zorgt voor transparantie omtrent de toegang tot gegevens.

De klant heeft volledige controle over zijn persoonlijke gegevens. Ook kan de klant zijn communicatie voorkeuren aanpassen, waardoor een persoonlijke ervaring wordt geboden.

Benieuwd wat DBB Portaal voor jullie bedrijf kan betekenen?
Vraag een GRATIS demo aan.

DBB Portaal

Klantenportaal selfservice

Ieder klant beschikt over een persoonlijke, beveiligde omgeving voor communicatie en informatie. De persoonlijke omgeving is zeer simpel en intuïtief in gebruik en is geschikt voor jong en oud. De software werkt op zowel mobiel, iPad als computer.

Nieuws

Informeer klanten met de nieuwsmodule

Telefoonboek

Eenvoudig contactpersonen vinden binnen jullie bedrijf.

Kennisbank

Centraliseer algemene informatie van het bedrijf in een kennisbank.

Agenda

Elk klant heeft een agenda met hierin de relevante activiteiten.

Groepsberichten

De klant kan berichten lezen of hiero reageren binnen groepen waar het onderdeel van is.

Inbox

Klanten kunnen contactpersonen in jullie bedrijf persoonlijk een bericht sturen.

DBB Portaal alle apparaten

Maatwerk mogelijk

De mogelijkheden van het klanten portaal verschillen per organisatie, afhankelijk van behoeften en doelen. DBB Portaal is de basis voor jullie klanten portaal. Het kan worden aangepast aan jullie specifieke vereisten voor de back-office, werkwijze, bedrijfsvoering en klanten. Je hoeft dus niet vanuit iets een online klantenportaal te laten ontwikkelen.

Waarom een klantenportaal laten maken?

Een klantenportaal biedt zowel bedrijven als klanten diverse voordelen:

Voor bedrijven

DBB Portaal kan worden gekoppeld aan ERP-systemen om bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Dit biedt inzicht in orders, planning en facturatie.

  • Verbeterde klantenservice: Continue interactie met klanten is mogelijk. Toegang tot klantgegevens en historie stelt de klantenservice in staat snel en effectief te reageren op klantvragen.
  • Klantenportaal geeft info aan organisatie en klanten, zorgt voor transparantie en vertrouwen.
  • Klantinzicht: Door klantgegevens en gedrag te analyseren, kunnen persoonlijke aanbiedingen worden gedaan en klantrelaties worden versterkt.
  • Minder supporttickets: Door zelfbediening en een forum kunnen we het aantal supporttickets verminderen.

Voor klanten

  • Altijd toegang: Klanten kunnen op elk moment hun persoonlijke klantenportaal gebruiken, ongeacht openingstijden van de klantenservice.
  • Documenten en historie: Alle relevante documenten, zoals offertes, rekeningen en contracten, zijn eenvoudig toegankelijk op één plek. Dit elimineert de noodzaak om door e-mails te zoeken. Het verhoogt de privacy en integriteit van de gegevens.
  • Kennisbank: Klanten kunnen antwoorden op veelgestelde vragen vinden in een kennisbank.
  • Ondersteuning van Medeklanten:  Als een klant op zoek is naar antwoorden, dan is er ook een forum. Zo kunnen klanten elkaar helpen met problemen en ideeën uitwisselen.

Bedrijven kunnen hun imago verbeteren en klanttevredenheid vergroten door persoonlijke en efficiënte ervaringen aan te bieden.

Wat zeggen klanten over ons?

We scoren een 9.2 uit 39 beoordelingen.

Zeer betrokken en goede communicatie!

Vanaf het begin heldere communicatie. Goed bereikbaar en denken erg goed mee over je product presentatie en wat…

Team Plantenbak.nl, Uddel
Prima ervaring

Internetbureau DBB denkt met je mee op elk niveau. Zeer persoonlijke aanpak. Geen log groot bureau. Korte lijnen,…

Edart, Hellevoetsluis
High Tech Low Cost

Onze 4 jaar oude site was toe aan vernieuwen. DBB maakte weer een knap design. Het CMS (MODX) is ondertussen steeds…

Lerenlerennederland, Rotterdam
Zeer professioneel team.

Geen moeilijke praat, Ze hebben een hands-on mentaliteit. Technisch ken ik geen beter bureau.

Tim, Schiedam
Deze jongens denken in oplossingen net als ik:

Snel, goed geprijsd en vooral service gericht,

FDT Lensink, Schiedam
goede service, goed behandeld

Ze weten waar ze het over hebben en geven direct aan of iets kan of juist niet. adviseren goed en zijn zeer flexibel…

Van Dijk Employment Services, Dordrecht
perfect, zeker aan te bevelen

Het bureau werkt snel, effectief en vernieuwend. Wij wisten heel goed wat we wilde dus een goed luisterend oor…

KINT, Oosterhout
goede service, goed behandeld

PIA, Dordrecht
perfect, zeker aan te bevelen

Er is heel snel en in goed overleg een mooi logo ontworpen en een bijpassende website gebouwd die volledig aan…

Klusbedrijf Pijnacker Elroy Ungerer , Pijnacker
Goede service, goed behandeld

MCM Enthoven, Poeldijk
Goede service, goed behandeld

Kunnen designwensen prima verwerken naar een mooi zichtbaar resultaat.

Leadarchitecten, Ridderkerk
goede service, goed behandeld

Prijs en kwaliteit zijn zeer goed., Nuchterheid, Personeel en vakmanschap. Verbeterpunten; Communicatie en duidelijkheid

Mountox
perfect, zeker aan te bevelen

Directe korte lijnen en snelle reactie op vragen. Een fijn bedrijf om mee te werken.

RP VvE Beheer, Schiedam
goede service, goed behandeld

Leren Leren Schiedam , Schiedam
goede service, goed behandeld

Er werd goed geluisterd naar onze verwachtingen en meegedacht over onze visie voor de toekomst van ons bedrijf.…

DVBdesign, De Lier
perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb geen enkel negatief punt. Zaken worden snel gedaan, er wordt actief meegedacht en je kunt op elk moment…

TÜV Rheinland, Oosterhout
perfect, definitely recommended

Hurby team is FANTASTIC! They are just a phone call away and always ready to assist no matter the circumstances.…

ICM, The Hague
Benieuwd naar meer reviews? Bekijk alle 39 reviews op Kiyoh.
Meer reviews