Als je informatie wilt delen met een specifieke doelgroep, dan biedt een klantenportaal of een online klanten contact centrum uitkomst. In een klantenportaal creëren we een beveiligde omgeving waartoe alleen klanten toegang hebben. De inzet van een klantenportaal biedt zowel de organisatie als de klant veel voordelen . Als organisatie creëer je een mooie oplossing voor klantcontact. Je kan gemakkelijk klanten helpen en gericht op persoonlijke wijze met klanten communiceren. Door de mogelijkheid dat met klantspecifieke informatie te doen maakt dat de communicatie nog effectiever en dat.. zorgt voor tevreden klanten.
Klanten worden graag persoonlijk aangesproken.
De klanttevredenheid wordt daarnaast verhoogd vanwege meer interactie met de klant. Klanten kunnen hun eigen gegevens bekijken of wijzigen, zien hun geplaatste bestellingen en kunnen bijvoorbeeld de status van de zending van hun bestelling volgen of hun facturen in zien. Deze zelf service mogelijkheden hebben een positieve invloed op de klantenbinding.
Een klanten portaal is ideaal om klant-processen efficiënter en doeltreffend te laten verlopen. maar ook kosten & tijd te besparen door handmatige processen op efficiënte en persoonlijke wijze automatiseren. Op deze wijze ontstaat er geen dubbel werk. Een organisatie heeft minder operationele kosten bij het onderhouden van klantcontacten. Met behulp van een klanten-portaal ben je altijd in contact met je klanten en kan je effectief klanten helpen. Voor de organisatie en haar klanten is het mogelijk om op elk moment met elkaar te communiceren en informatie met elkaar te delen. En dat zorgt voor tevreden klanten.
Een klantenportaal draagt niet alleen bij aan de klanttevredenheid maar geeft een organisatie inzicht in het koopgedrag van klanten. Het klantenportaal geeft de organisatie de mogelijkheid om passende strategieën te ontwikkelen met betrekking tot klanttevredenheid en koopgedrag van klanten.
We onderzoeken de wensen van u én uw klant, bepalen samen een (content) strategie en adviseren u dan graag over de technische mogelijkheden. Zo creëren we een strategisch ingericht klantenportaal dat effectief bijdraagt aan de diensten die u levert. U als klant kan continu input kan leveren op de voortgang, richting of inhoud van het werk. Op die manier wordt je applicatie volledig naar wens ontwikkeld. En mochten er in een later stadium toch nog aanpassingen of uitbreidingen gewenst zijn, dan is dat geen probleem.
Een effectief klanten contact centrum dat bijdraagt aan het hebben en houden van tevreden klanten.
Wij leveren maatwerk op basis van onze Dynamic Building Blocks. Deze blocks bestaan uit functionaliteiten gebaseerd op bewezen technieken voor vaak voorkomende portaal onderdelen. Denk aan b.v formulieren, login en registratie methodieken, overzichten voor assets en gegevens. De meeste voorkomende klant portaal situaties kunnen daarmee ontwikkeld worden. Daarnaast zijn er Dynamic Building Blocks die integratie met software van derde mogelijk maken, ze leggen koppelingen (integraties)naar nagenoeg alle andere CRM, ERP of PIM systemen. Wij vinden het niet nodig om het wiel opnieuw uit te vinden en u te laten opdraaien voor onnodige kosten. Natuurlijk is er de mogelijkheid tot het toepassen en inzetten van unieke functies in het klanten-portaal.
DBB biedt doorlopend onderhoud op het gebied van veiligheid en actieve support en waarborgt zo de continuïteit van het klantenportaal. Wij zorgen voor de server-hardware, hosting, certificaten en software updates. Voordat het nieuwe webportaal in gebruik wordt genomen krijg je een workshop en/of online-training zodat je meteen aan de slag kan. Na live-gang blijft DBB het klantenportaal actief monitoren. We staan 24/7 klaar om je te helpen!
Heb je een bestaand website of portall? Dan zorgen wij ervoor dat bestaande gegevens worden overgezet. Wij beschikken over handige tools en de ervaring om gegevens, zoals ledenbestanden of een database, zorgvuldig te verhuizen naar de nieuwe omgeving.
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.