Een alles-in-één online oplossing voor het MKB om klanten te informeren en self-service aan te bieden. Stroomlijn processen en verbeter de communicatie en samenwerking met jullie klanten.
DBB Portaal een alles-in-één online oplossing voor het MKB die hun klantencommunicatie integraal willen aanpakken.
Effectieve online klantenadministratie. Bepaal met profielvelden welke gegevens worden vastgelegd en wie deze mogen inzien.
Informeer klanten over de laatste ontwikkelingen met behulp van nieuwsberichten. Bepaal zelf op welk tijdstip de nieuwsberichten worden gepubliceerd.
Maak een kennisbank waarin alle relevante bedrijfsinformatie, beleidsdocumenten en best practices beschikbaar zijn voor klanten.
Laat klanten zelf informatie aanreiken of gevraagde informatie aandragen.
Eenvoudig centraal communiceren binnen de gewenste klantengroepen of via de persoonlijke inbox.
DBB Klantenportaal kan gecombineerd worden met zowel interne als externe systemen, zoals ERP, PIM, e-mail marketingtools.
Dankzij deze integraties worden processen verbeterd en blijven gegevens consistent tussen verschillende systemen.
Alle gegevens van klanten worden in het DBB Portaal volledig in overeenstemming met de AVG-regelgeving opgeslagen.
Het is eenvoudig om relevante partijen gedetailleerde toegang te verlenen. De beheeromgeving is standaard beveiligd met beveiliging in twee stappen. Dit wordt ook wel
De AVG-audit zorgt voor transparantie omtrent de toegang tot gegevens.
De klant heeft volledige controle over zijn persoonlijke gegevens. Ook kan de klant zijn communicatie voorkeuren aanpassen, waardoor een persoonlijke ervaring wordt geboden.
Ieder klant beschikt over een persoonlijke, beveiligde omgeving voor communicatie en informatie. De persoonlijke omgeving is zeer simpel en intuïtief in gebruik en is geschikt voor jong en oud. De software werkt op zowel mobiel, iPad als computer.
Informeer klanten met de nieuwsmodule
Eenvoudig contactpersonen vinden binnen jullie bedrijf.
Centraliseer algemene informatie van het bedrijf in een kennisbank.
Elk klant heeft een agenda met hierin de relevante activiteiten.
De klant kan berichten lezen of hiero reageren binnen groepen waar het onderdeel van is.
Klanten kunnen contactpersonen in jullie bedrijf persoonlijk een bericht sturen.
De mogelijkheden van het klanten portaal verschillen per organisatie, afhankelijk van behoeften en doelen. DBB Portaal is de basis voor jullie klanten portaal. Het kan worden aangepast aan jullie specifieke vereisten voor de back-office, werkwijze, bedrijfsvoering en klanten. Je hoeft dus niet vanuit iets een online klantenportaal te laten ontwikkelen.
Een klantenportaal biedt zowel bedrijven als klanten diverse voordelen:
DBB Portaal kan worden gekoppeld aan ERP-systemen om bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Dit biedt inzicht in orders, planning en facturatie.
Bedrijven kunnen hun imago verbeteren en klanttevredenheid vergroten door persoonlijke en efficiënte ervaringen aan te bieden.
We scoren een 9.2 uit 39 beoordelingen.