Web development op maat

We leveren web development op maat voor uw bedrijfsprocessen, internetbureau DBB vertaalt de doelstellingen van de klant naar een digitale workflow. Hierdoor ontstaat een op maat gemaakte oplossing.

Maatwerk van A tot Z

Wij zorgen voor uw domein DNS, gebruiken DNS-SEC, zorgen voor DMARC en SPIF records. Starten een server uitgerust met de laatste stabiele versies van de beste server software. Hierop installeren we het meest veilige en minst gehackte OpenSource CMS framework MODx. Wij brengen de digitale activiteiten onder zodat je controle heeft over bijvoorbeeld  CRM-, CMS-, ERP-, of HRM-data van de organisatie in een beheersysteem. Voor alle communicatie kanalen creëren de juiste vormgeving(en) of zorgen voor middelen in uw systeem waarmee u dat zelf kunt.  We instrueren u en  leveren assistentie waar nodig.

Integratie van uw bestaande software

We kunnen bestaande bedrijfssoftware of software van derden integreren in uw beheersysteem. Denk aan Analytics, Campaign-Monitor, Salesforce, Exact, Sap, Afas, etc. Zo kunt je een brug slaan tussen  online activiteiten en  bedrijfsprocessen. Online verkregen gegevens kunnen direct worden verwerkt op de plek waar dat optimaal is voor de bedrijfsvoering. Her aanbieden van actuele en juiste gegevens is veel minder complex geworden.

Meerdere communicatie kanalen tegelijk beheren

Binnen het beheersysteem kuntnen websites, apps, narrowcasting schermen, e-mailmarketing, intranet en sociale media beheert worden vanuit één centrale plek. Op deze wijze kant je data efficiënt in zetten daar waar nodig. Het design en de opmaak van de communicatie kanalen kunnen wij voor je maken. Het is ook mogelijk dat je zelf de vormgeving aanlevert zodat wij die implementeren voor de verschillende kanalen. Een derde optie is dat we  in het systeem Digital Buidling Blocks inbouwen waarmee je zelf nieuwe designs kunt maken voor kanalen.

Rol gedreven inhoud

Voor grotere organisaties kan de digitale hub worden ingericht voor meerdere zogenaamde rollen. Elke gebruiker heeft een rol met specifieke rechten. Zo kan een afdeling van een webshop laten beheren door een beheerder met rechten voor alleen zijn afdeling. De directeur kan b.v in alle afdelingen werken maar ook zaken zien die voor anderen verborgen blijven. Een ander voorbeeld is een magazine met meerdere redacteuren, hoofdredacteuren en een eindredacteur.

Multi-website

Het is mogelijk meerdere websites met verschillende beheerders in één digitale hub te plaatsen. Meerdere webwinkels of vestigingen met eigen gezicht, voorraad, etc., kunnen dan centraal worden gemanaged en gehost. Een goed voorbeeld hiervan zijn landelijk of internationaal opererende bedrijven met meerdere (sub)domeinen, elk in hun eigen taal of locatie. Stichtingen met meerdere locaties, Franchise organisaties, etc.

Eenvoud

Eenvoud maakt onze software niet alleen sterker, maar ook plezieriger in gebruik. DBB kijkt samen met jou naar de bedrijfsvoering en creëert na analyse en regelmatige evaluatie, een gecentraliseerde management-oplossing voor de gegevens-, informatie- en communicatiestromen. Deze manier van werken bespaart tijd, voorkomt standaardfouten en verhoogt de acceptatie van nieuwe software bij werknemers. De organisatie profiteert hierdoor van een goedkopere, snellere en effectievere manier van werken.

Portal laten maken

Met een beveiligd portal stel je 24/7 gepersonaliseerde informatie beschikbaar aan jouw gebruikers. Het faciliteren van klanten of organisatie wordt hierdoor nog effectiever en persoonlijker.

Website op maat laten maken

Complete en effectieve maatwerk website met uitgebreide services. In samenspraak ontwikkelen wij precies die website om de gestelde doelen te bereiken.

Arjen Trouwborst

Lead developer

Wilt u meer weten over onze internetdiensten?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.