Web development op maat

We leveren web development op maat voor uw bedrijfsprocessen, internetbureau DBB vertaalt de doelstellingen van de klant naar een digitale workflow. Hierdoor ontstaat een op maat gemaakte oplossing.

Maatwerk van A tot Z

Wij zorgen voor uw domein DNS, gebruiken DNS-SEC, zorgen voor DMARC en SPIF records. Starten een server uitgerust met de laatste stabiele versies van de beste server software. Hierop installeren we het meest veilige en minst gehackte OpenSource CMS framework MODx. Wij brengen uw digitale activiteiten onder zodat u controle heeft over bijvoorbeeld  CRM-, CMS-, ERP-, of HRM-data van uw organisatie in een beheersysteem. Voor alle communicatie kanalen creëren de juiste vormgeving(en) of zorgen voor middelen in uw systeem waarmee u dat zelf kunt.  We instrueren u en  leveren assistentie waar nodig.

Integratie van uw bestaande software

We kunnen uw bestaande bedrijfssoftware of software van derden integreren in uw beheersysteem. Denk aan Analytics, Campaign-Monitor, Salesforce, Exact, Sap, Afas, etc. Zo kunt u een brug slaan tussen uw online activiteiten en uw bedrijfsprocessen. Online verkregen gegevens kunnen direct worden verwerkt op de plek waar dat optimaal is voor uw bedrijfsvoering. Her aanbieden van actuele en juiste gegevens is veel minder complex geworden.

Meerdere communicatie kanalen tegelijk beheren

Binnen uw beheersysteem kunt u websites, apps, narrowcasting schermen, e-mailmarketing, intranet en sociale media beheren vanuit één centrale plek. Op deze wijze kunt u data efficiënt in zetten daar waar u wilt. Het design en de opmaak van uw communicatie kanalen kunnen wij voor u maken. Het is ook mogelijk dat u zelf de vormgeving aanlevert zodat wij die implementeren voor de verschillende kanalen. Een derde optie is dat we  in uw systeem Digital Buidling Blocks inbouwen waarmee u zelf nieuwe designs kunt maken voor kanalen.

Rol gedreven inhoud

Voor grotere organisaties kan de digitale hub worden ingericht voor meerdere zogenaamde rollen. Elke gebruiker heeft een rol met specifieke rechten. Zo kunt u een afdeling van een webshop laten beheren door een beheerder met rechten voor alleen zijn afdeling. De directeur kan b.v in alle afdelingen werken maar ook zaken zien die voor anderen verborgen blijven. Een ander voorbeeld is een magazine met meerdere redacteuren, hoofdredacteuren en een eindredacteur.

Multi-website

Het is mogelijk meerdere websites met verschillende beheerders in één digitale hub te plaatsen. Meerdere webwinkels of vestigingen met eigen gezicht, voorraad, etc., kunnen dan centraal worden gemanaged en gehost. Een goed voorbeeld hiervan zijn landelijk of internationaal opererende bedrijven met meerdere (sub)domeinen, elk in hun eigen taal of locatie. Stichtingen met meerdere locaties, Franchise organisaties, etc.

Eenvoud

Eenvoud maakt onze software niet alleen sterker, maar ook plezieriger in gebruik. DBB kijkt samen met u naar de bedrijfsvoering en creëert na analyse en regelmatige evaluatie, een gecentraliseerde management-oplossing voor uw gegevens-, informatie- en communicatiestromen. Deze manier van werken bespaart tijd, voorkomt standaardfouten en verhoogt de acceptatie van nieuwe software bij werknemers. De organisatie profiteert hierdoor van een goedkopere, snellere en effectievere manier van werken.

Webapplicatie laten maken

Internetbureau DBB maakt gebruiksvriendelijke en innovatieve maatwerk-webapplicaties. We begeleiden en adviseren vanaf het concept tot aan het geslaagde eindproduct.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk-websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Wilt u meer weten over onze internetdiensten?

Arjen Trouwborst

Lead developer