Webdesign bureau DBB

Webdesign bureau DBB maakt vanuit vestigingen in Schiedam en Rotterdam websites met gebruiksvriendelijk webdesign. Maatwerk- websites waarmee u uw doelen bereikt.

Eerst over een webdesign nadenken is belangrijk.

Een website gemaakt voor uw doel en doelgroep.

In samenspraak met u gaat webdesign bureau DBB precies die website maken die nodig is om uw wensen te bereiken.

De techniek, hosting, codebase, scripting etc, maar ook de kleuren, indeling, het taalgebruik, afbeeldingen, en zelfs de posities van knoppen worden op uw doelstelling en doelgroep aangepast. we zorgen dat bezoekers iets doen b.v. iets kopen, contact opnemen, een afspraak maken (conversie genoemd), maar daarna weer terugkomen omdat ze de website als prettig en goed hebben ervaren.

Om een succesvolle website te maken moet men vooral eerst denken dan pas doen. Deze oude wijsheid is bij het maken van een website essentieel. Voor er een website kan worden gemaakt moet er nagedacht worden over een flink aantal zaken. Wij gaan samen met u o.a. het volgende vaststellen.

Wie is uw doelgroep?
In samenspraak met u gaan we precies die website maken die nodig is om uw doelgroep te bereiken. Elke doelgroep heeft zijn eigen kenmerken. Wil de website succesvol zijn moet het webdesign beantwoorden aan de wensen en gebruiken die leven in de doelgroep. Webdesign-bureau DBB denkt met u mee en onderzoekt evt. deze doelgroep-kenmerken als deze informatie niet binnen het bedrijf voorhanden is.

Waar bevindt zich uw doelgroep?
Bevindt de doelgroep zich in één land, of in meerdere? Waar bevinden zij zich online? Welke welke talen worden er door de doelgroep beheerst?. Taal en cultuur verschillen hebben veel invloed op de ervaringen van gebruikers op uw website, denk maar aan tekstrichting of het gebruik van symbolen en meer typisch land en cultuur gerelateerde communicatie.

Wat wilt u bereiken met de website?
Als u de doelgroep helder voor ogen hebt, is de volgende vraag: wat u wilt bij deze doelgroep bereiken. Wilt u alleen de organisatie of uw bedrijf presenteren, of juist services aanbieden of producten verkopen? Deze doelgoep(en) en doelstellingen bepalen in grote mate hoe een website eruit moet zien en welke functies daarin moeten worden opgenomen.

Wat is uw budget?
Kosten die verbonden zijn aan het ontwikkelen van een website zijn sterk afhankelijk van bovenstaande zaken, Weet u precies wat u wilt en heeft u veel al uitgewerkt, dan zal er minder tussentijds overleg zijn en dus ook minder kosten. Wilt u onze assistentie bij dit proces, dan liggen de kosten hoger. Wij gaan echter pas van start met de ontwikkeling van een webdesign als de uitgangspunten helder genoeg zijn vastgelegd.

Bereikt u uw doelstellingen en hoe weet u dat?
Door te registreren wat bezoekers op de website doen, verkrijgt u inzicht in hun handelen. Is er iets besteld?  Wanneer werd de kassa verlaten? Hoe vaak is een document gelezen? Een formulier ingevuld? Een profiel aangepast?  Een ticket gemaakt?. Als u inzicht heeft in de voor u belangrijke data is het vastellen of uw doelen ook worden bereikt ineens veel makkelijker.

Standaarden bij webdesign bureau DBB

De website is geschikt voor mobiel, tablet en desktop

Elke webdesign dat bij webdesign-bureau DBB wordt gemaakt heeft "mobile first" als uitgangspunt. De website is dus op elk apparaat zo ingedeeld dat er optimaal gebruik wordt gemaakt van de aanwezige ruimte. (Responsive webdesign) Daarnaast is er de optie om gebruikt te maken van de extra mogelijkheden van het device (Adaptive webdesign). Zo is er op een telefoon veel minder ruimte, maar bieden de GPS-module en ingebouwde microfoon en camera weer een heleboel opties voor plaatsbepaling en interactie.

De website is snel en werkt in alle browsers
Door het gebruik van een krachtig CSS-framework en W3C-gevalideerde HTML-code zal uw website snel laden. Snel laden en browser compatibiliteit zijn zeer belangrijk. De bezoeker of gebruiker van uw website heeft alleen een fijne ervaring als de website snel en correct werkt. Ook Google vindt de snelheid van uw website erg belangrijk en zal een snelle website hoger tonen in de zoekresultaten.

Uitstekende hosting
Naast de opbouw van uw code en bestanden is de hosting ook van invloed op de snelheid van uw website. Wij verzorgen de hosting van uw website zodat u zeker bent van optimale prestaties.

Lees meer over hosting bij DBB

Bijgeleverd management en contentbeheersysteem.
Webdesign bureau DBB  levert bij uw website een veel geprezen beheersysteem. Zelfs de meest eenvoudig website die wij aanbieden geeft u deze management-omgeving. Deze omgeving is duidelijk en simpel te gebruiken, zelfs door mensen met weinig tot geen ervaring. U kunt hier webpagina's aanpassen, teksten toevoegen, afbeeldingen plaatsen en afhankelijk van uw website, nog vele andere taken uitvoeren. Voor speciale functionaliteiten die nodig kunnen zijn hebben we bij webdesign-bureau DBB digital building blocks gemaakt die naadloos aansluiten op de MODX management-omgeving. Denk hierbij aan oplossingen om van de website een meertalige website te maken of om  afgeschermde secties te maken voor klanten en/of leden.

Wat is de gevolgde werkwijze bij Webdesign bureau DBB?

Onze werkwijze in het kort:

• kennismaken
  • inventarisatie van de opdracht
  • prijs opgave proces onderdelen.
  • acceptatie prijsstelling
  • uitwerken uitgangspunten
  • design voorstel op basis van uitgangspunten
  • acceptatie van design voorstel
  • design uitwerken in html
  • testen van de website
  • acceptatie van website
  • live gang van website

Webdesign bureau DBB maakt al heel lang websites en helpt bedrijven sinds de vorige eeuw met internet gerelateerde zaken. Opgericht in 1998 toen je nog met een herrie makende modem minuten zat te wachten op een webpagina. Sinds die tijd is er veel veranderd, internet werd heel veel sneller, maar vooral veel drukker en groter. Maar er is een ding onveranderd.

Uw wensen staan centraal en van kwaliteit en service en integere behandeling bent u zeker.

Website op maat laten maken

Website op maat laten maken: Complete en effectieve maatwerk-websites die samengaan met uitgebreide service. In samenspraak creëren wij precies die website en het webdesign die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken.

Zoekmachine-optimalisatie

Zoekmachines zoals Google en Bing genereren een groot deel van het verkeer naar de site. Wij zorgen er dat de website de juiste codering heeft, waardoor de website organisch beter vindbaar is.

Meer weten over webdesign?