DBB heeft mijn ideale e-commerce omgeving ontwikkeld.

Webshop laten maken: Complete en effectieve webshop op maat met uitgebreide services. In samenspraak ontwikkelen wij een webshop die zorgt voor grotere conversie en je mogelijkheden biedt om jouw afzetgebied te vergroten.

Webshop laten maken

Een webshop met business intelligentie

Vaak denkt men dat een webshop hetzelfde is als een website met een online kassa. Dit is echter niet het geval. Zowel de vormgeving als de techniek vragen om meer dan bij een simpele presentatie website. Een goede webshop is voorzien van veel extra’s voor zowel de bezoeker als de webshop eigenaar.  Zo bevat een webshop overzicht pagina’s met producten en zoekfuncties met filteropties. De betere webshops kunnen ook gerelateerde producten tonen, en zelfs op de persoon gerichte content serveren.

Jij als webshop eigenaar hebt de beschikking tot overzichten als bijvoorbeeld omzet, verlaten winkelwagentjes, etc. Naast deze primaire overzichten heb je ook de beschikking tot informatie over het functioneren en de performance van de webshop. Met de aanwezigheid van al deze informatie kun je de gebruiksvriendelijkheid en daarmee de conversie van een webshop doelgericht optimaliseren.

Goed organiseren
Naast het optimaal verzorgen van verkopen en acquisitie is de organisatie en logistiek binnen jouw bedrijf ook belangrijk. Koppelingen met software van vervoerders, product en verpakkingsleveranciers, en natuurlijk de boekhouding. Het automatiseren van deze databronnen geeft een effectievere bedrijfsvoering en geeft inzichten die anders zeer moeilijk te verkrijgen zijn.

DBB staat klaar om samen met jou de ideale e-commerce omgeving te ontwikkelen om de gestelde doelen te behalen.

Wat kan je verwachten van een webshop bij DBB?

20 jaar ervaring, snelle persoonlijke service en... minimaal het onderstaande:

• Gemakkelijk je webshop beheren met hét Modx CMS.
  • Zoekmachine vriendelijk (Google shopping).
  • Gemaakt voor conversie.
  • Geschikt voor desktop en mobiel device.
  • Werkt in Safari, Chrome, Firefox en Edge.
  • Volgens W3c standaarden.
  • Inclusief krachtige Hosting.
  • Uit te breiden met krachtige services en tools.
  • Open source, snel en schaalbaar.
  • Veilig en betrouwbaar.
  • Koppeling met externe systemen (Exact, Twinfield, PostNL, etc.).
  • Koppeling met gewenst payment provider (Molly, Ayden, Ogone, Omnikassa Rabobank, etc.).

Creative director

DBB ontwikkelt jouw webshop in de volgende stappen.

In samenspraak gaan we precies de webshop maken die nodig is om online succes te behalen.

Geen 100 in een dozijn maar juist eigen en bijzonder.

- Inventariseren

In deze stap definiëren we doelstellingen, doelgroep(en) en aan welke eisen het product moet voldoen.

Wij zijn erg benieuwd naar jouw wensen. We zorgen dat we antwoord krijgen op de volgende vragen: Wat doet jouw organisatie, wat zijn de gestelde doelen en welke missie is er?

Precies het webdesign dat ik zocht.

- Vormgeven

In deze stap komt DBB tot een gedetailleerde definitie van het product.

We maken voorstellen voor de vormgeving van alle webshop onderdelen. Een proces dat we na de live-gang op regelmatige basis zullen herhalen om nieuw verkregen kennis te verwerken in vormgeving en communicatie.

Een hoogwaardige samensmelting tussen design, techniek en kennis.

- Ontwikkelen

In deze stap wordt het product ontwikkelt.

De webshop wordt met de gewenste functionaliteit ingericht. Business logica en complexe functies worden ontwikkelt. De gewenste betaalprovider en software van derden worden gekoppeld aan de webshop.

Van A tot Z uitgedacht en gebaseerd op feiten.

- Afronden

Wanneer het product voldoet aan de eisen en wensen wordt het opgeleverd.

De producten worden ingevoerd en /of geïmporteerd, inbound-marketingcampagnes worden voorbereid. Klantgegevens worden compleet gemaakt en de koppelingen met boekhouding en andere software zijn gereed en getest. We kunnen bijna open!

Een webshop blijft in ontwikkeling. Evalueren, concluderen en implementeren.

- Onderhouden

Onderhoud en support op jouw product.

We zorgen dat de webshop snel is en blijft, ook bij heel veel bezoek. We zorgen dat klantgegevens veilig zijn en blijven. Daarnaast doen we op grond van data analyse eventuele aanpassingen en optimalisaties aan de webshop. Samen op weg naar online succes!

Op zoek naar extra services bij jouw webshop?

DBB webshops doen wat ze moeten doen.

Creative director

Meer weten over een webshop op maat?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Aanduiding*

Indien je niet akkoord gaat met ons privacy statement, verzoeken wij een bericht te richten aan het e-mailadres info@dbb.nl.