Op zoek naar een betrokken online partner die jouw werkzaamheden of processen automatiseert met een krachtige webportaal? DBB ontwikkelt met passie webportalen en vertaalt probleemstellingen naar eenvoud. Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën en verwachtingen. Natuurlijk hebben we vragen, zoals:
Sterk fundament
Het webportaal heeft als basis onze DBB Portaal software. Hierdoor profiteer jij van een kortere configuratie-tijd en kunnen we echt focussen op de doelstellingen.
Datamigratie
Heb je een bestaande webportaal? Dan zorgen wij ervoor dat bestaande gegevens worden overgezet. Wij beschikken over handige tools en de ervaring om gegevens, zoals ledenbestanden of een database, zorgvuldig te verhuizen naar de nieuwe omgeving.
Service
Wij zorgen voor de server-hardware, hosting, certificaten en software updates. Voordat het nieuwe webportaal in gebruik wordt genomen krijg je een workshop en/of online-training zodat je meteen aan de slag kan. Na live-gang blijft DBB het webportaal actief monitoren en staan we 24/7 klaar om je te helpen!
Benieuwd hoe we je kunnen helpen?
Een webportaal is een beveiligde online omgeving om dienstverlening geautomatiseerd 24/7 online aan te bieden. Het webportaal is alleen toegankelijk via inlog voor specifieke gebruikers. Denk bijvoorbeeld aan klanten die facturen kunnen inzien, cursisten die hun lesmateriaal nodig hebben, klanten die serviceafspraken inplannen, salesmedewerkers die klanten assisteren, een coach die een beoordeling kan doen, een manager die een projectstatus kan inzien. DBB heeft verschillende branche specifieke bedrijfsportalen ontwikkeld:
Met een webportaal maakt jullie dienstverlening interactiever en kun je jullie services 24/7 aanbieden. Creëer hierdoor meerwaarde, verbeter conversie, verhoog gebruiksgemak en verbeter gebruikerservaringen.
Binnen een ledenportaal deel je informatie met bepaalde groepen gebruikers. Hiermee krijgen leden inzage in hun profiel en kunnen mutaties uitgevoerd worden. Denk aan in- en uitschrijvingen, gedeelde agenda's, speelschema's, abonnementsgelden en formulieren.
Geborgen communiceren in de organisatie, vereniging of gemeente. Onze portaal software geeft de middelen om op gecontroleerde wijze taken en communicatie middelen voor leden en medewerkers te faciliteren.
Bekijk hier onze Portaal software
De portaal-software zorgt dat beheerders op verantwoorde wijze omgaan met privé gegevens van leden. De software geeft Inzicht in, en controle op de toegang tot profiel gegevens. AVG verantwoordelijken beschikken over een AVG audit. Informeer jullie leden over activiteiten, nieuws of stuur persoonlijke berichten. Organiseer inschrijvingen voor diensten en activiteiten.
De lijst met mogelijkheden is inmiddels erg lang een kleine opsomming:
Een klantenportaal is in de kern een self-service omgeving: een plek waar klanten zélf hun zaken regelen. Klanten kunnen bijvoorbeeld zelf hun contactgegevens bijwerken of aanvragen aanmelden en de status hiervan volgen.
Hierdoor helpen klanten zichzelf zonder dat ze hiervoor telefonisch contact hoeven op te nemen. Het biedt meer zelfstandigheid, verhoogt efficiëntie, versterkt de klantenbinding en jouw organisatie wordt nog efficiënter! Optimaliseer de bedrijfsvoering nog verder door het koppelen van het klantenportaal aan een backoffice of een ERP systeem.
B2B e-commerce
Een webportaal gemaakt voor zakelijke e-commerce. Extra services aanbieden, klantloyaliteit verder uitbouwen en cross- en upsell mogelijkheden inbouwen om je zakelijke klanten nog beter te bedienen. Deel content zoals handleidingen, video’s, productbladen en andere gegevens. Maak inzage mogelijk in voorraad en orderstatus vanuit de backoffice en optimaliseer de communicatie.
Dealer- of reseller portaal.
Speciaal gemaakt om services naar dealers en retailers te verbeteren. In een dealer portaal stel je jouw dealers en retailers 24/7 realtime informatie ter beschikking. Je kan ze inzicht geven in bedrijfsprocessen en voorraad, (gepersonaliseerde) prijzen aanbieden, aftersales doen, maar ook materiaal beschikbaar stellen.
Wij staan voor eerlijke communicatie met onze klanten. Daarom kan je van ons een transparante offerte verwachten met een duidelijke prijsopbouw.
Het webportaal is een belangrijk onderdeel van jouw dienstverlening. Daarom verzorgen wij de software updates, server hardware en hosting. Hierdoor blijft jouw portal 24/7 bereikbaar. Heb je een vraag of heb je ergens hulp bij nodig? Dan kan je rekenen op onze snelle service!
Met een kennisportaal deel je op een beveiligde wijze kennis en informatie. Via een inlog biedt je gebruikers toegang tot informatie die speciaal voor hen is samengesteld. In een dergelijke omgeving zijn er er meerdere "rollen" die vanuit verschillend perspectief met dezelfde gegevens werken. Denk hierbij aan bijv.: leerling en leraar of coach en cursist. Je hebt bijvoorbeeld de mogelijkheid tot het samenstellen van vragenlijsten en het toetsen van personen en/of groepen. Ook is communicatie mogelijk tussen personen en communicatie op groepsniveau.
Ontsluit gewenste gegevens naar bedrijfsmedewerkers. Hierbij kunnen gegevens niet alleen ingezien worden, maar vaak ook worden bewerkt. Denk bijvoorbeeld aan personeelsmededelingen, het delen van documenten, projecten, kennis, processen. Koppelingen met allerhande back-office systemen en controles op gemuteerde data spelen vaak een belangrijke rol.
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op.